tingeling<3 Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Ble strippet av jm i dag...så nå er jeg spent på om det gir noe effekt.
tingeling<3 Skrevet 13. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2012 myk mormunn og 3 cm åpning sa hun. fikk beskjed om å spise yoghurt med en tskje kanel...det har jeg gjort :-)
Nostalgia Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Ja da er du godt moden:) er du flergangsfødende?
Turtelduen Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Førstegangs med så stornåpning og moden er bra tegn! Flergangs med så stor åpning kan gå lenge. Så det lover godt! Masse lykke til!!
blid frøken :) Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Nå skal ikke jeg være gledesdreper, men jeg har hørt at 1.gangs fødende kan gå lenge med åpning. Ei venninne av meg hadde 3 cm åpning i over 3 uker. Når JM sjekket meg i dag var jeg desentrert og umoden, men dette mente hun ikke hadde noe å si for når det satte i gang. Hun mente at det bare ble et lengre fødselsforløp.
♥Madam Mim♥ Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 krysser fingrene for at det skjer noe for deg.... Jeg ble strippet 2 ganger når jeg ventet førstemann.første gang 14 dager før termin og andre var vel dagen før hvis ikke jeg husker heelt feil. Var da moden og 2.5-3 cm åpning. Det hele endte med igangsetting 14 dager over termin og hu kom 16 dager over (tok mangepiller før det i det hele tatt skjedde noe som helst). Men vi er alle forskjellige heldigvis :-)
Turtelduen Skrevet 14. november 2012 #10 Skrevet 14. november 2012 Nå skal ikke jeg være gledesdreper, men jeg har hørt at 1.gangs fødende kan gå lenge med åpning. Ei venninne av meg hadde 3 cm åpning i over 3 uker. Når JM sjekket meg i dag var jeg desentrert og umoden, men dette mente hun ikke hadde noe å si for når det satte i gang. Hun mente at det bare ble et lengre fødselsforløp. Jeg har hørt motsatt. Men kan da være at det er større sjangse for at flergangs kan går uker med 2-3 cm... Med førstemann var jeg 1 cm og fortsatt umoden da jeg kom på føden etter en dag med rier. 12 timer etter det ble hxn født
tingeling<3 Skrevet 14. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2012 Huff har ikke skjedd noe i natt... bare masse kynner:-( er lei kynere :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå