Gå til innhold

kanskje det skjer noe..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå skal ikke jeg være gledesdreper, men jeg har hørt at 1.gangs fødende kan gå lenge med åpning. Ei venninne av meg hadde 3 cm åpning i over 3 uker. Når JM sjekket meg i dag var jeg desentrert og umoden, men dette mente hun ikke hadde noe å si for når det satte i gang. Hun mente at det bare ble et lengre fødselsforløp.

krysser fingrene for at det skjer noe for deg....

Jeg ble strippet 2 ganger når jeg ventet førstemann.første gang 14 dager før termin og andre var vel dagen før hvis ikke jeg husker heelt feil. Var da moden og 2.5-3 cm åpning.

Det hele endte med igangsetting 14 dager over termin og hu kom 16 dager over (tok mangepiller før det i det hele tatt skjedde noe som helst).

Men vi er alle forskjellige heldigvis :-)

Nå skal ikke jeg være gledesdreper, men jeg har hørt at 1.gangs fødende kan gå lenge med åpning. Ei venninne av meg hadde 3 cm åpning i over 3 uker. Når JM sjekket meg i dag var jeg desentrert og umoden, men dette mente hun ikke hadde noe å si for når det satte i gang. Hun mente at det bare ble et lengre fødselsforløp.

Jeg har hørt motsatt. Men kan da være at det er større sjangse for at flergangs kan går uker med 2-3 cm...

Med førstemann var jeg 1 cm og fortsatt umoden da jeg kom på føden etter en dag med rier. 12 timer etter det ble hxn født :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...