Gå til innhold

Hjelp, føler jeg kanskje har gjort noe dumt! :(

Anbefalte innlegg

Mitt aller høyeste ønske var å bli gravid, og jeg og kjæresten prata så mye om det, og vi bestemte oss for å få barn. Og nå er vi gravide.

MEN... Jeg er for tiden sykemeldt fra jobb, jeg skal til psykolog (sliter med selvtillit, og det igjen går utover jobben osv...) Og det er så mye fokus på fagprøven, psykolog, lege, nav, osv osv...

Og her sitter jeg.. med et nytt liv i magen,. Det beste som noen gang har hendt meg, men allikevel er jeg så usikker! Har ikke klart å sagt det til legen enda, pga hennes fokus på jobb, fagprøve, psykologen, og å få meg frisk.. Kjæresten sier han står for det vi gjør.. Men hadde bare jeg klart det. Jeg føler at nå blir ALT ødelagt, pga jeg gjør det jeg ønsker høyest i hele verden.

Noen sier at det er bare å fortelle legen det.. Men jeg klarer ikke. :( Føler at det enkleste hadde bare vært å ikke bli gravide, for da hadde jeg ikke trengt å bekymre meg. Men nå er vi det! Jada, vi visste jo dette før vi ble gravid. Men man tenker jo ikke særlig langt.

For meg er ikke fagprøven så veldig viktig enda.. Jeg har hele livet foran meg til å ta den. Og selvtilliten kan jeg jobbe med selv om jeg er gravid, og etterpå. Men jeg føler meg så liten i en stor verden. Jeg blir ikke hørt. Mine ønsker ødelegger for oss.. Det er slik jeg føler.

:(

Hvordan gjøre dette enklest mulig???

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...