Gå til innhold

"Må bare ligge helt i ro og kjenne på følelsen" -første dag på lenge jat jeg ikke må spy.....lykke følfelse!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å jeg kjenner den følelsen! Er i uke 24 nå, og har sånn følelse en gang i blandt! Det er såååå deilig :) 16 uker igjen med denne spyinga - så aldri mer igjen!!!!!!!!!

Jeg spydde i 4 uker (frem til uke 11) - forrige uke kun 2 ganger, og denne uke så langt 1. Håper det er vekke til tirsdag - da begynner jeg på jobb etter 6 uker hjemme. Orker ikke være hjemme lengre

Annonse

Kjenner følelsen...hadde to spyfrie dager på rad og var i himmelen men håpet om bedre tider ble fort knust. Har nå rundet to og en halv måned med oppkast og er 14 uker på vei.

Her går det litt opp og ned. Spyr stort sett hver dag, men har spyfri dag innimellom, men er kvalm likevel. Lurer på om det går over? Er snart 15 uker oh har spydd siden uke 6....

En liten trøst å høre at det er flere som er dårlige... trodde liksom det skulle bli bedre etter uke 12!!

4 svangerskap og aldri vært såååå kvalm før... prøver å holde fast på at det kommer ett lite gull tilslutt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...