Satya Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Venter førstemann i januar og holder på å innrede barnerom. Har lyst til å ha en god stol å sitte og amme i - ikke en diger lenestol, men en nett, behagelig en som det er enkelt å finne en god stilling å amme i... noen som har gjort et godt kjøp og vil anbefale det videre?
*venter en liten gutt feb* Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 jeg har en god stol på stua som kommer til å bli brukt til amming, jeg vil ikke gjemme meg for å amme. det blir jo en helt normalt situasjon hjemme hos dere at du kommer til å amme ganske ofte etterhvert så da tror jeg du gjerne vil være på stua sammen med alle di andre evt mannen din.
englespire Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 jeg har satt inn en gyngestol på barnerommet som skal brukes til amming, kveldskos, lese bok osv... den vi har er arvet, men du får jo kjøpt mange fine rundt omkring. Om ikke det hadde blitt gyngestol her, så ville jeg hatt en god og litt dyp kurvstol med masse puter og tepper i...
Fru Blåbær Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Jeg har tullsta fra ikea på barnerommet og synes at den fungerte greit.
Satya Skrevet 14. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2012 Takk for tips, ser at dette spørsmålet er stilt før også med masse ulike erfaringer til svar. Tenker kanskje jeg venter litt og ser hvordan behovet blir. Og jeg tenker selvfølgelig at jeg skal amme hvorsomhelst, men vi har en ganske bratt trapp, så det er først og fremst nettene jeg tenker på - godt å ha en god stol å krype opp i da.
Mamma til Tuva:) Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 Hei Vi kjøpte denne med en puff på IKEA nå på lørdag: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50243483/ Vi er veldig fornøyde med den Fin å ha i stua til amme i, sove litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå