Gå til innhold

Klarer dere å vente med og teste til de anbefalte tidspunktet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testa sist på rd 6:p fikk svak positivt test da:)

Og den ble sterkere, var da gravid:)

Kommer nok til å teste annenhver dag fra RD 7 nå også for å se om den blir sterkere for å utelukke kjemisk:)

jeg er bare på rugedag 5, og klør! har testet for å se når EL sprøyten gikk ut, og den er nå helt ute av systemet, så jeg finner vel på å teste støtt og stadig fremover for å se, men jeg blir ikke trist av negative tester da.. Så da føler jeg at jeg kan gjøre det.. Blir bare trist om jeg kommer til testdagen og den da er negativ.

Jeg tester ganske tidlig, da er jeg i hvert fall litt mer psykisk forberedt om det blir negativt. Første forsøk ventet jeg til testdag, da gikk jeg rett i kjelleren da det var negativt. Andre forsøk testet jeg fra rugedag 7 eller 8, og var dermed bedre forberedt. Kommer til å gjøre det samme neste forsøk :)

Annonse

Jeg har testa fra rd 8 hver gang jeg, men alltid hatt ambisjoner om å vente, klarer det aldri! :P

Første gang testa jeg positivt på dag 9 og 10 og så ble den bare hvit og mensen kom etter hvert, så det var en kjemisk.

Neste gang var det negativt hele veien.

Siste gang var det positivt fra rd 8 og er det enda, i uke 29 :)

Har hatt 6 forsøkt og ved hvert forsøk så har jeg ventet til dagen el noen dager ekstra før jeg har testet.. Pga hvis mens ikke kom innen få dager etter testdagen så var jeg mest sannsynlig gravid. :) har aldri testet for tidlig.. :)

Har hatt d mye bedre med mg sjøl de gangene jg har ventet m å teste. Å se negativ test tidlig så mister man litt troa og blir ekstra stressa. Og for de som får svaaaak positivt også er det kjemisk så må d være unødvendig kjipt. Hadde ventet til testdag så lever man i ett reelt håp helle veien uten analyseringer i falsk negativ eller falsk positiv retning. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...