Gå til innhold

Hva synes du om "Enjo"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har du, både positivt og negativt?

Lurer på om jeg skal kjøpe startpakka, men er jo vel dyrt å bruke nesten 4000 kr på vaskeprodukter...

Anonym poster: 0405430212b33fb49cb9e0d20ce969e4

Fortsetter under...

Skrevet

Har moppesystemet og er fornøyd. Også støvhansken er bra.

Skrevet

Trodde det var enda en navnetrås jeg..:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med enjo. Norwex er billigere så prøvde noen produkter derfra også, men synes ikke det var verd pengene, det er enjo.

Driver ikke med enjo eller noe, men er bare skikkelig fornøyd med alt jeg har kjøpt, tom. de vaskegreiene som skal ta bort flekker på klær, kalk på badet osv :)

Skrevet

Trodde det var enda en navnetrås jeg.. :)

Haha, jeg også. :)

Annonse

Skrevet

Ha, ha, nå klikket jeg meg inn for å skrive at jeg ikke har helt sansen for navnet "Enjo...." Men det var visst ikke helt det du skulle spørre om, skjønner jeg....

Anonym poster: d9f365f6bb81727b3255c74e2f54fc2e

Skrevet

Hehe, nei "Enjo" fører bla miljøvennlige vaskeprodukter via homenparty. Virker egentlig veldig bra med flere fordeler. Ulempen er at det er så dyrt synes jeg.

Så skal, skal ikke;)

HI

Anonym poster: 798d36dd1ecb7c9c0d4d0284f1efb1e8

Skrevet

Jeg har brukt det litt og er fornøyd, men tror ikke jeg ville brukt 4000 på det altså....

Anonym poster: 57a59b97983674c7e1cacdb089dba371

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt kjøkkenklutene og miljøklutene til norwex.. de e kjempebra.. og billige :) prøv d først!

Skrevet

Trodde det var enda en navnetrås jeg.. :)

Haha, jeg også. :)

Jeg også;)

Skrevet

Jeg trodde det var om tv-serien ;-)

Jeg er faktisk fornøyd med moppen og stativet på Coop(150-200kr), så skal ikke legge meg opp i diskusjonen=D

Anonym poster: 2f7e18de21ce596c7225f7e1da4a5d14

Skrevet

Ja tror jeg slår det fra meg;)

HI

Anonym poster: 798d36dd1ecb7c9c0d4d0284f1efb1e8

• 1 måned senere...

Annonse

Skrevet

Hvilke erfaringer har du, både positivt og negativt?

Lurer på om jeg skal kjøpe startpakka, men er jo vel dyrt å bruke nesten 4000 kr på vaskeprodukter...

Anonym poster: 0405430212b33fb49cb9e0d20ce969e4

Det er faktisk den smarteste investeringen du kan gjøre, både for barna og miljøet. Kjøpte enjo utstyr for 16 år siden, og har mye av det ennå, og noe har jeg byttet ut. Barna mine an vokse opp i et hjem uten kjemikalier. Det det kostet da jeg kjøpte , har jeg spart inn mange ganger.

Skrevet

har noe enjo og mye norwex - er egentlig mest fornøyd med Norwex, men er godt fornøyd med ENJO sitt moppesystem. Syns hanskene til Enjo er litt upraktiske, i forhold til Norwex sine filler. Men er supert å vaske uten såpe!

Anonym poster: 3e45a8f9cac06f5aa580a4fd2e9a61fe

Skrevet

Kjempe fornøyd! Du trenger jo ikke kjøpe startpakka til 4000 kr om du syns det er mye penger på ei gang men heller kjøpe moppesystemet i første omgang. Verdens beste mopp vil jeg påstå. Absolutt verd hver krone og har aldri hatt rene gulv :-)

Så kan du heller kjøpe litt etter litt og prøve deg frem med de forskjellige produktene :-)

Skrevet

Aldri hatt renere gulv enn nå* skulle det stå..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...