Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For 3 år siden fikk jeg påvist pcos etter å ha veldig ustabil syklus i flere år. Det kunne gå 3 mnd mellom hver mens. Jeg begynte på p-piller for å få orden på syklusen slik at jeg lettere skulle bli gravid, gynekologen mente jeg kunne bli gravid 1-2 mnd etter pilleslutt. Dersom det ikke skjedde skulle vi vurdere hormonbehandling. Jeg sluttet med pillene desember 2009 og fikk positiv graviditetstest måneden etter. Fødte en sønn i sept 2010. Fikk mensen første gang etter fødselen 12 juni 2011, og måneden etter testet jeg igjen positivt :-) fikk en sønn i mars 2012 (planen var to tette :-)) etter siste fødsel fikk jeg mensen igjen 11juni og den har kommet hver mnd frem til oktober. Sykluslengden har variert fra 24-32 dager. Jeg har vært så glad over at kroppen har "fungert"hver mnd, men nånlurer jeg på om det er i ferd med å bli tull igjen. Er på dag 33 i dag, har tatt utallige tester siste uken, alle var blendahvite. Har den siste uken hatt hvit, tykk utflod, veldig vondt i korsryggen og stikkende smerter i underlivet, både midt på og på begge sidene. Disse smertene er borte i dag. Ingen tegn til tr. I de to forrige svangerskapene testet jeg positivt på dag 34 og dag 37. Så frustrerende å få negative tester og ingen tr, trenger en avklaring NÅ!!!!!!!!

Noen som har opplevd at sykluser har blitt normal til tross for pcos?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989834-noen-som-har-opplevd-lignende/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...