Gå til innhold

Da var "han" kommet!

Anbefalte innlegg

Jada.. gutten vår var visst en jente! Bekreftet 2 ganger ved ultralyd, men lillevennen lurte oss alle !

dro til sykehuset ca 1 t etter at jeg skrev her, var på sykehuset kl 11. virket ikke som om legene trodde på at jeg skulle ha noe barn i det hele tatt, for da jeg var 4-5 cm da de sjekka, ble de helt forbauset. Så ting gikk jo ganske raskt.. La meg i badekar og smertene ble uutholdlige plutselig.. Fikk ikke skikkelig pause mellom riene, så spurte om epidural,og fikk den da jeg var 8 cm.. den funket vel rundt 1 times tid, og den timen var jeg på mitt mest behagelige i mitt liv. hun var ute etter 3 trykk. 2840 g og 46 cm lang. Nydelige lille Mira

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989811-da-var-han-kommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse:))men hun fikk fort ett fint navn. Hv skulle *han* egentlig hete da?

har du sett kjønnet godt selv på ul? Her så jeg tissen begge gangene selv på ul og jordmor printet ut bilde med pil på tissen ..;) var det så tydlig hos deg også? Men så ble det jente?

Har du barn fra før? isåfall hvilket kjønn? Handlet mye rosa?

Endret av Nostalgia
Jeg trodde feilen kunne mest gå andre veien, fra jente til gutt Bør jeg ta en ny ultralyd? Blitt litt blått i skapet

Det er da ingen medisinsk grunn til at du skulle bli tilbudt ny ultralyd (!)

Men er du så usikker, kan du jo bestille på egenhånd utenom det offentlige helsevesenet?

Annonse

Kan jo ikke ha sett kjønnet godt på disse ultralydene da hvis gutt ble til jente :D er liksom ikke til å ta feil av testikler og penis om barnet viser seg godt på ultralyd :-P

Gratulerer med ei jente og vel overstått fødsel :-)

Du vet, kjønnsorganene dannes ganske likt i starten, og det er velkjent at kjønnslepper og klitoris kan se ut som baller og penis ;)

Skjer oftere enn man tror, og de fleste som tar UL helgarderer med å si at de ikke kan svare 100 % sikkert...

Kan jo ikke ha sett kjønnet godt på disse ultralydene da hvis gutt ble til jente :D er liksom ikke til å ta feil av testikler og penis om barnet viser seg godt på ultralyd :-P

Gratulerer med ei jente og vel overstått fødsel :-)

Du vet, kjønnsorganene dannes ganske likt i starten, og det er velkjent at kjønnslepper og klitoris kan se ut som baller og penis ;)

Skjer oftere enn man tror, og de fleste som tar UL helgarderer med å si at de ikke kan svare 100 % sikkert...

Joda, i begynnelsen ser det jo likt ut, men senere ut i svangerskapet er det vanskeligere å ta feil av testikler og penis ved mindre fosteret ligger litt vanskelig til. Da jeg var gravid med min første mente jm hun skimtet testiklene og litt av penis mellom barnets ben, men ville ikke si det for sikkert. Ut kom i allefall en gutt :-) med jentene var det ingen tvil der de lå og skrevet mot ulskjermen ;-)

Jeg trodde feilen kunne mest gå andre veien, fra jente til gutt Bør jeg ta en ny ultralyd? Blitt litt blått i skapet

Det er da ingen medisinsk grunn til at du skulle bli tilbudt ny ultralyd (!)

Men er du så usikker, kan du jo bestille på egenhånd utenom det offentlige helsevesenet?

Vet jo det, har hatt to private før den ordinære. For å se at alt var ok, men fikk vite kjønn på sykehuset

tok i uke 12.. da fikk jeg se tissemann, men tok det for god fisk da det er usikkert så tidlig. på ordinær ul sa vi at vi hadde fått beskjed om at det var gutt, men at vi så klart ikke var sikre.. da tittet hun og sa at det stemte.. Men hun som tok ultralyden virket ganske uproff i sitt yrke, for å si det slik...

Menmen. Vi er ikke annet enn lykkelige for den lille jenta som kom :D Bruker bare klærne vi har, får bli en liten guttejente:)

Har ingen barn fra før nei, men får satse på en lillebror om et par år ;D

Gjest Mammantil2prinser

tok i uke 12.. da fikk jeg se tissemann, men tok det for god fisk da det er usikkert så tidlig. på ordinær ul sa vi at vi hadde fått beskjed om at det var gutt, men at vi så klart ikke var sikre.. da tittet hun og sa at det stemte.. Men hun som tok ultralyden virket ganske uproff i sitt yrke, for å si det slik...

Menmen. Vi er ikke annet enn lykkelige for den lille jenta som kom :D Bruker bare klærne vi har, får bli en liten guttejente:)

Har ingen barn fra før nei, men får satse på en lillebror om et par år ;D

Hehe..så bra at du er fornuftig da! :) ikke kastet alt til side og løper ut å kjøper ALT nytt i rosa! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...