Pesta Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Så langt har jeg kjøpt en Global grønnsakskniv til svigers og nye kasseroller til mine foreldre. Snart ferdig da! Eller ikke.. Kommer til å følge med på tråden for å få tips
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Til mitt eldste tantebarn (13) kom jeg over kampanje på Body Shop. Kjøpte rosa bodylotion og lipgloss som fikk plass i en sminkepung. Og lenger kom jeg ikke... Anonym poster: 04aa9d27b69be3bcf79928921793107c
<3 2G <3 Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Kosedress til niese, mummiglass til søstera, superundertøy til mamma, bilde av jr til flere i familien, kaizerbok og asassins creed spill til gubben, skylander gigant til jr, rosa sløyfe med strass til flere venninner, ++++ husker ikke alt som er ferdig eller jeg har klart.
frk Nilsen Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Har ikke begynt enda... Men har tenkt på det Noen kommer til å få Panton espressokopper og god sjokolade, min mor får vel muligens et becksöndergård-skjerf. Tanter og onkler som har alt pleier å få ei geit eller ei høne fra flyktningehjelpen.
frk Nilsen Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 ....aner ikke hva barna skal få enda
Vogndilla Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Eldste: slalom utstyr, lego gruven, ting til lego city togbanen. Mellomste: Fur'real pony, sylvanien family hus, dyr og møbler. Minstemann: fisher price rainforest høystol, skip*hop sekk og trillekoffert i marihøne design, brio gåvogn, håndsydde skinntøfler med for fra epla.no. Mannen: ny dunjakke fra fjellreven. Mamma: Höganes te kopper, fikk te kannen i fjor. Svigerinne: håndlagd lue og votter fra nepal, kjøpes på Dorothea. ....og det er så langt jeg har kommet....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Pappa får noen bøker Min søster og svoger får fat og boller de ønsker seg Tantebarn får forskjellige leker. Ungene her får endel bøker, og det blir lego og playmo. Og så får vi se jva som står på ønskelista til de siste. Er ferdig med flere men nå husker jeg ikke helt hva som er i de, de er jeg ferdig med for lenge siden. Anonym poster: 40c9f71d3bb93ad21e1fd7dd7431546f
Lalina Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 ting jeg har kjøpt inn av julegaver til div personer er: Gyngehest, akebrett, barneklær og eventyrbøker, ulvang rav genser med passende lue, ipod, armbånd, fleecejakke. Og det er vel så langt jeg har kommet.
☆☆☆ Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Mamma og pappa får kvar si bok og noko hudpleieprodukt Brødrene mine får hudpleieprodukt Søstra mi veit eg ikkje enda Svigers og svigerinne er mannen sin jobb å handle til Oldisane får fotobok frå namnefesten Venninner får hudpleieprodukt Best med gåver som brukast opp, ting som varer synes eg det er best at folk får kjøpe sjølv.
Guttemor77 Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Foreldre og svigerforeldre: Kjøpte fin kurv på Jysk (faktisk) som jeg har fylt opp med vin, konfekt, kaffekopper med bilder av ungene etc etc (det du måtte ønske) Nevø 3 år: sengetøy med Lynet McQueen So far, so good...
Gjest sug lut Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Ene ungen får klær, bok og dilldall, andre får penger og dilldall. (Noe forskjell i dilldall-genre, den ene blir nok rimelig bling og den andre rimelig vulgær.) Fatter får bok og mutter får bilde i ramme (ønsket seg), og så får de fotokalender. Venninner får hjemmebakst i fine glass, tenker jeg, og nevøer og nieser får jeg høre med hva de trenger/ønsker seg, samme med gudbarn og venninners barn. Mine fettere og kusiner får jeg tenke litt på ennå, men vin er i alle fall en del av det. Deres barn får bøker, antakelig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 Ungene får hver sin iPad Min kjære får "pels"lue og en god bok Svigers får soda streamer fra Aqvia Mine foreldre satengsengetøy+håndklær som de ønsker seg Min bestemor en fin engel fra Black Design Tantebarn har jeg fått ønskelister fra, alt fra klær til sminke og digibøker Og så har jeg kjøpt noen smågaver på barerips.no til noen av dem. Anonym poster: 6556613a92b5d279355729d721c66da6
2,5barn+1engel Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 Har kjøpt bosch tassimo kaffemaskinen til pappa og dampkjele til mamma. Iskremmaskin til SØSTERN, dobbelt vaffelgjern til svigermor. Smykker til tantetyrann. Og klær til resten av vennebarn.. Manger bare våre egne unger så er vi ferdige.. Har også kjøpt håndkleet med navn på til besteforeldre ( barnas oldeforeldre)..
2,5barn+1engel Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 Tantetyrann = tantebarn.. Hehe.. Dumme ordbok..
min<3 Skrevet 13. november 2012 #16 Skrevet 13. november 2012 Svigermor får hudpleietime,mamma og pappa får digital fotoramme,beste/oldemor får fotokalender + kryssordpenner,:-) ene stedatter får ipad ,,(spleise med besteforeldre) andre stedatter får klokke. Ellers uvisst. Jo svoger og svigerinne får rødvin.
håpefull<3 Skrevet 13. november 2012 #17 Skrevet 13. november 2012 Har ikke begynt, men her blir jeg å kjøpe blant annet støvsuger til svigermor (sånn lang uten ledning), verktøy til svigerfar, skolesekk til niesen, speilreflekskamera til mannen, stor toalettmappe med en parfyme, en god hudkrem og noe annet småtteri til søsteren min, fadderbarna og søsknene får leker/klær. Søsknene mine og søskenene til mannen får gavekort på interiørbutikker, mamma får gavekort på 5 spabehandlinger. Pappa får en god konjakk og noen litt mer moderne skjorter enn de tømrerskjortene har går i Stefaren min får snøfreser (spleisegave fra stebarna). Har dessverre mange flere å handle til, men de vet jeg ikke hv jeg skal kjøpe til enda Noe kjedelig, men de ønsker seg det
Kliko Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Uff har ikke begynt enda =/ Blir stressa jeg!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #19 Skrevet 13. november 2012 Drikkeflasker fra barerips til mange Strikka votter til mor og far. Sengklær til noen. Kari traa ullundertøy til søstra. Bladabonnemang til en annen. Billig og grei gave syns jeg. Er snart ferdig Anonym poster: 7b759baa09cd67ecf8f69c3dbe5a0421
Papegøyeblomst Skrevet 13. november 2012 #20 Skrevet 13. november 2012 Har heldigvis ikke så mange å kjøpe gaver til. Bror og svigerinne: Kurv m gourmet-stæsj (vaniljestenger, ferske laubærblader,hel kanel og safran bl.a Til min nevø på 15 : 2 kg smågodt Nevø på 20 : n dritkul t-skjorte fra etsy.com Til min sønn på 5: En sånn stor hvit Donald-samlebok ( han ønsket seg en spesifikk en, så de har jeg kjøpt) Til besteforeldre blir det hjemmelagde småkaker og marsipanfigurer laget av 5-åringen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #21 Skrevet 13. november 2012 Min bror får camo salt og pepper-kvern + brandstad superundertøy fra Guddattra. Lillebror vet jeg ikke. Mamma og pappa får porsgrund porselenkjøkkenkniv (salg på coop obs.) Svigers får krydderstativ. (salg på Kitchn) Svoger får brødrister. Tantunge 1 får sminkeskrin. 2 og 3 får klær og øredobber. Vennepar 1 får glasskrukke med drops, julete, brunsukker og div andre ting. Vennepar 2 får Menu krus (salg på kitchn) Gudbarn får svær lekebil med menn. Nabounger får pet shop, og babyleker. Øvrige familie får bilder av snuppa. Anonym poster: f6df4e83059e322bf6083c6018f7a663
blå2010+rosa2013 Skrevet 13. november 2012 #22 Skrevet 13. november 2012 Sønnen vår får "storgutte" seng 2 av tantebarna får kokebok for kule jenter og hver sin kinobillett. Brødrene mine får billett til kino og Megazone pluss en boks kino godt. Minste av tantebarna får hello kitty toalettmappe med masse rosa "stæsj" De to største av tantebarna får pynt til rommet fra casa og perfect home. Gubarn får også toalettmappe med masse kult stæsj Foreldre og svigerforeldrene får en kurv med vin, julekaffe, julete, julegløgg, nisse kjøkkenhåndkle, servietter, lys og spekemat. Vennepar får nesten det samme som foreldrene våre, bare uten spekemat og vin. Svigersøster har fått nesten det samme som foreldrene våre, bare med Marius håndklær og vin. Ikke spekemat. Samme med søsteren min. Svigerbror får viltkokeboka. Samboer har fått iPad. Kombinert farsdagsgave og julegave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå