Gå til innhold

skal dere ønske dere ting til babyen til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har et vennepar som vet det å di har en datter så har valgt å kjøpe til hverandres barn fra nå av siden begge parter har egentlig alt:) men av familie blir det nok ikke sånn i år:)

Eg skal vente med å kjøpe vogn å sånt til eg er ca 4-5 mnd på vei. Men kler har eg mye av til å starte med:) men helst en del Body å sånn. Får seng, vugge å spise stol fra familiene våres som vi har brukt:) er litt kjekt det:)

Nei, altså får man en body eller slike ting.. Men jeg vil ikke handle inn stort før jeg er over halvveis, kan fortsatt skje ting å vil være vondt om det skulle gå galt og ha haugevis med baby ting.. Men gavekort ønsker vi oss som vi kan bruke på lille :)

Nå kommer ikke jeg til å være mer enn 11-12 uker på vei på julaften, så føler ikke det blir så veldig naturlig å ønske seg noe til den inni magen...

Har jo allerede litt etter meg selv og er veldig sikker på at vi kommer til å få mer etterhvert, men ønsker oss nok penger :)

Har stort lån, tenåringer i hus og baby på vei, så er nok det vi har mest behov for tenker jeg :)

Annonse

Nei, denne julen vil vi holde fokus på oss selv - og ikke minst den lille prinsessen som skal få oppleve sin 2. julaften (var 3 mnd. sist jul) :)

Blir for tidlig å ønske seg ting til baby'n for min del - har uansett mye etter lille tulle som vi kan bruke. Å for dere som ikke har små/store små fra før - så blir ventetiden UENDELIG lang om man ikke kan kose seg med innkjøpene når det faktisk nærmer seg!

Jeg gikk 12 dager over tiden med lille tulle, å jeg var ferdig med alle forberedelsene leeenge før termin.. Så det ble 12 skikkelig lange overtidsdager! (les: strøk sengetøyet til lille osv..!)

Vi skal visst få bare til baby :P Siden baby kommer i mars/april. Men det er jo ennå en liten stund til :P

Du hører vel ikke hjemme i 1.trimester lenger da, regner jeg med :)

Uansett, så syns jeg det er ekstremt viktig for vår lille tulle å få all oppmerksomhet denne julen :) Å hun har hele familien rundt lillefingeren, så det blir nok ikke et problem - hehe!

Vi ønsker oss ikke til tvillingene i magen, og stedatteren min får ikke kjøpe noe til de små.

Men, vi skal ønske oss utstyr og litt praktiske ting av foreldrene våre, men det blir gaver til oss og ikke til babyene. Men det blir ikke klær og slikt, mer babygym og pappa har vel hintet litt om at den tvillingvognen vi har sett på er en fin ting å ønske seg ;)

Nei, jeg kommer ikke til å ønske meg noe. Mulig jeg kommer til å få noe fra kommende bestemor men tror det er alt. Sist hadde jeg ordinær UL like før jul og da var det enklere å kjøpe + at det var førstemann så da fikk jeg en hel del.

Denne gangen blir UL over nyttår så da blir det ikke så stas å kjøpe noe heller. Tror jeg :)

Jeg har ikke tenkt på det, tror ikke det. Er 16 uker på vei i jula.

Hvis noen gir noe, er det jo bare koselig, men tror jeg bare kommer til å ønske meg penger til jul som jeg kan spare opp og bruke på babyting eller mammaklær, hehe :)

Annonse

Nå er planen å "break the news" på julaften, men et par stk vet om det allerede. Vi har det meste fra før, mangler bare bilsete og litt klær, og det skal jeg jammen meg koose meg med å handle inn etter ordinær ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...