Februargullet2013 Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Maia : Koselig navn Marit : Kjempe herlig navn.lite brukt. Mari : Kjedelig Marte : Fint,men liker det bedre med H Martine : Kjempe Nydelig Liker alle,uten om Mari.
nusse72 Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Liker Maia, Marit og Martine. Ville brukt Marit jeg, fordi det ikke er så mye brukt nå.
Cornelianelia Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Maja og Marte er de mest brukte navnene på skolen til datteren min. Tror det er tre av hver i førsteklasse. Liker Marte veldig godt likevel. Maja begynner å bli litt oppbrukt her ihvertfall. Martine er også et koselig navn. Jeg synes Marit er litt kjedelig. Ville nok valgt Marte eller Martine.
Håpet ble virkelighet! Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Navn som begynner på Ma.. har jo vært veldig populære i endel år nå. Jeg liker de men som ansatt i barnehage er de litt "utbrukt" for meg. Av disse forslagene ville jeg valgt Marit som er et lite brukt navn, men allikevel koselig!
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 Maia - liker ikke Marit - kjedelig, og ikke så pent Mari - fint, men også litt kjedelig Marte - greit, synes Martha er mye penere Martine - søtt og fint
Vårprinsessa Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Martine er da ikke så vanlig nå.. aldri vært borte i det.. men på min alder (ca 20) er det mange.som heter det. Jeg liker navnet best med h da,, Marthine
magica fra tryll Skrevet 14. november 2012 #9 Skrevet 14. november 2012 Å gud, så morsomt at noen synes navnet mitt er fint:) Jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel, siden navnet mitt "kommer på moten" igjen...hehe. Marit Helen heter jeg...... At noen syne det er kjedelig kan jeg leve med;)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Maia - Blitt litt vanlig nå Marit - Veldig kjedelig Mari - Kjedelig Marte - Nydelig ( liker det best med H) Martine - Søtt og koselig
Vannmann35 Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Jeg ville blitt veldig glad av å møte en liten Marit snart :-) Koselig navn, som passer voksen og stor. Alle de andre navnene er også fine, men Maia er litt vel poppis for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå