Gå til innhold

Noen som vet hvor tidlig man kan ta blodprøve på Riksen?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at jeg kanskje kunne rekke det om morgenen, før jeg starter på jobb kl 8? noen som vet? Jeg er så nysgjerrig, at hvis det viser seg at jeg er gravid på test, så ønsker jeg jo å få det konstatert via en blodprøve samme dag, og også hvor høyt Hcg-nivået ligger.

Fortsetter under...

Jeg synes å huske at de åpner halv åtte, men da er det lang ventetid, for vi er "rutine", mens syke pasienter er prioritert. Så jeg tror dessverre det skal holde hardt å rekke det med mindre du jobber veldig nærme. Køen på Ring3 østover kan jo være ganske heavy på den tiden av døgnet. Lykke til med testen :)

Med mindre de har endret åpningstidene de siste månedene, så åpner de før ni. Jeg tok prøver der i september, og det var definitivt før ni – tror jeg var der rundt kvart over åtte. Tror Lillie Vanillie har rett i at de prioriterer syke pasienter når de åpner, men du kan jo ta en sjanse og bare dra opp og stå der når de åpner. Kanskje du har flaks og får komme raskt inn.

Anbefaler deg å ringe sentralbordet til Riksen for å få riktig åpningstid – her er meningene delte. :-)

Hei igjen, og takk for svar. Jeg mener å huske at man måtte ha tatt prøvene før kl 09.00 for å få svar samme dag. Men mulig de har endret dette.

Annonse

Hei. Jeg var der nå i oktober og tok prøve kl 07.45. Var bare å henvende seg i skranken og sitte og vente.. Som jeg har gjort alle de andre gangene......... De sa da at de åpner 07.30 og at en måtte beregne litt ventetid hvis en kom så tidlig.. Jeg satt 5 min max...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...