Gå til innhold

Hvor ofte har dere kynnere , dere 2.gangs fødende som har passert uke 35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik har jeg hatt det hvertfall siden uke 36. Er 39 i morgen. Har nesten følt at jeg har hatt en eneste stor kynner, for magen har vært så hard.

Jordmor sa ingenting om det sist uke.. men jeg tenkte jo ikke på å spørre heller da.. skulle vel gjort det..

Hadde vært kjekt å vite om man begynte å bli moden:-)

jeg er uke 35 imorra..

jeg har hard mage når jeg beveger meg.

kjente det veldig godt da jeg var å handlet på IKEA igår.

men det er ikke vondt...

er kynnere alltid veldig smertefullt? har ikke hatt kynnere enda tror jeg, om det lixom skal være vondt.

Er snart 39 fullgåtte og har gått med masse kynnere siden uke 33... De kommer hele tiden. Av og til er de regelmessig og jeg tror ting er på gang, men det roer seg bestandig. Magen er en eneste hard kule. Skal på kontroll til jm i morgen så er spent på hv hun sier.

Idag har jeg veldig med smerter ned mot symfysen og hjelper ikke om jeg står, går eller ligger. Håper han kommer snart...

Er snart 39 fullgåtte og har gått med masse kynnere siden uke 33... De kommer hele tiden. Av og til er de regelmessig og jeg tror ting er på gang, men det roer seg bestandig. Magen er en eneste hard kule. Skal på kontroll til jm i morgen så er spent på hv hun sier.

Idag har jeg veldig med smerter ned mot symfysen og hjelper ikke om jeg står, går eller ligger. Håper han kommer snart...

Håper du snart føder:) Håper også jeg kommer 2 uker etter hehe:) Klem

Jeg er 37+3 i dag, og har hatt mye kynnere den siste måneden. Med en gang jeg gjør noe som involverer å gå lenger enn fra sofaen til kjøkkenet, eller bøy og tøy så får jeg kynnere. De gjør ikke vondt, men noen ganger er det litt ubehagelig når det strammer veldig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...