Gå til innhold

Spørsmål til dere som er gravide. Crinonen renner ut. Er det en forskjell om man er gravid eller ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gravid 4 ganger tidligere, og har 3 av gangene brukt Crinone, men jeg har ikke opplevd at crinonen renner ut slik den gjør nå. Tidligere har den bare blitt litt gummiaktig kremete. Er det en forskjell på crinonen om man er gravid eller ikke?

Anonym poster: f1b8200af8051fe58242542e767ad858

Fortsetter under...

Nei det har ikke jeg opplevd! Noen ganger kom det mye flytende ut, andre ganger var det mer "cottage cheese." Ble gravid på 1 forsøk der jeg brukte crinone, men det var nok helt likt i forhold til hva som kom ut da som ved de andre forsøkene.

Hva er forskjellen på crione og Lutinus? Jeg går på sistnevnte, og kjenner igjen det som Tante Troll skriver -om at det varierer.. I kveld lignet det også litt på el-slim.. Forandrer seg litt de to siste dagene.

Anonym poster: 220aa62be51ae74da5ac1880dcca7ec7

Nei det har ikke jeg opplevd! Noen ganger kom det mye flytende ut, andre ganger var det mer "cottage cheese." Ble gravid på 1 forsøk der jeg brukte crinone, men det var nok helt likt i forhold til hva som kom ut da som ved de andre forsøkene.

Tusen takk for svar

Jeg vil tro det er alt etter hvor mye kroppen tar opp hvert enkelt gang.... men jeg er ikke noe proff, har bare hatt en del forsøk. Noen dager renner det mye, andre ikke noe i det hele tatt.

Anonym poster: 7f9fe0c6bc825a791a14d3742e0215f9

For det meste klumpet det seg veldig og ville ikke ut med meg, men merket det veldig godt da vi hevet temperaturen på badet 4-5 grader, da ble den mer rennende når jeg satte den inn og rant relativt raskt ut igjen...

Er ikke det som er greia di og?

Bare erfaring med den ene ganga, og er snart 6uker på vei :)

Annonse

For det meste klumpet det seg veldig og ville ikke ut med meg, men merket det veldig godt da vi hevet temperaturen på badet 4-5 grader, da ble den mer rennende når jeg satte den inn og rant relativt raskt ut igjen...

Er ikke det som er greia di og?

Bare erfaring med den ene ganga, og er snart 6uker på vei :)

Ja, vet du hva? Det kan det faktisk være. Esken står jo faktisk rett på flisene. Det skal jeg følge litt med på. Har hentet meg en ny eske på apoteket i dag. Skal oppbevare den litt annerledes jeg :) Tusen takk for svar :)

Hei

Jeg har litt erfaring med Crinone etter åtte innsett med graviditet på to av disse. Har aldri merket noen forskjell på hva som renner ut eller ikke om jeg var gravid eller ei. Kroppen tar opp det den trenger resten kommer som sakt ut igjen, Crinonen kommer gjerne rennenende i starten av medisinperioden og så kommer det mere i fast form/cottage cheese etter hvert er min erfaring. Crinonen som kommer ut kan også endre farge etterhvert og gå i nyanser som orange, rødlig, gull, brun, grønn uten at det har noen betydning for forsøket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...