Mon tro.. Skrevet 13. november 2012 #26 Del Skrevet 13. november 2012 Ja håper virkelig det skjer noe da! Kan være den kvalmen og diare en gjorde mer enn du følte? Hva er termindatoen din igjen? Mins du hadde ca som min ul termin, 26/11. Jeg har de siste dagene ikke hatt NOE tegn. Ikke vonde kynnere, ikke mensmurring. Ingenting. Men 1.5 cm og myk i går og fortsatt 3+ blod urin uten at det er UVI (fikk svar nå) så jeg håper det skjer noe snart. Men har liksom lagt det litt på hylla og drar å tar julehandelen i stedet Skjønner så frustrasjonen din! Jeg var en skikkelig bitch å ha med å gjøre forrige uke pga frustrasjon. Men nå orker jeg ikke mer og gjør tiden Koslig isteden.... Ja kanskje det, hvem vet! Har termin 27. Kanskje det er stille før stormen for deg Hehe Ja hadde jeg hatt et bekken og kropp som fungerte hadde jeg også dratt på juleshopping aner virkelig ikke hvordan det skal gå etterpå. Satse på litt gåing/vagging hjelper på Får skikkelig vondt av deg Sliter du skikkelig med bekkenløsning? Snakket du ikke om at du skal bli satt i gang en gang? Håper vi begge slipper 2 hele uker til. er jo ikke krise for min del, er frisk og rask. Bare lei. Ja bruker krykker (som ikke hjelper) men rullestol er uaktuelt! Bekkenløsningen har også gått over til ekstreme kramper i symfysen så søvn er blitt et fremmedord! Ja, jeg skal på sykehuset 21.for å få ting i gang, men kunne veldig gjerne tenke meg at det skjedde før det hehe Har du fått deg sklilaken da? Fikk høre at det var så sinnsykt dyrt (800-1000kr) å det er uaktuelt. Men om jeg treger nå ja, banner å steiker hver natt jeg må opp for å tisse. Sier til meg selv, det var det forbanna sklilakenet! :/ DYRT,,DET ER GRATIS!!! Hjelpemiddelsentralen nær deg låner ut gratis!! Hjelper litt her altså Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144727861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 13. november 2012 #27 Del Skrevet 13. november 2012 P.s..det er ikke for å være kjip, men tror det går endel magasjau nå..jeg har vært "sengeliggende" et døgn nå.. Får angst av magesjau, så kan ikke forestille meg hvordan du har det..off!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144728027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 14. november 2012 #28 Del Skrevet 14. november 2012 P.s..det er ikke for å være kjip, men tror det går endel magasjau nå..jeg har vært "sengeliggende" et døgn nå.. Får angst av magesjau, så kan ikke forestille meg hvordan du har det..off!!! Seriøst!! Er det gratis! NÅ BLE JEG SINNA!! Ja, var nok ikke et fødselstein, men tror det var en effekt av strippingen tidligere, men sitter da her med stor mage enda hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144729738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 14. november 2012 #29 Del Skrevet 14. november 2012 P.s..det er ikke for å være kjip, men tror det går endel magasjau nå..jeg har vært "sengeliggende" et døgn nå.. Får angst av magesjau, så kan ikke forestille meg hvordan du har det..off!!! Seriøst!! Er det gratis! NÅ BLE JEG SINNA!! Ja, var nok ikke et fødselstein, men tror det var en effekt av strippingen tidligere, men sitter da her med stor mage enda hehe Ja, det er gratis!! Ring i morgen, så blir kanskje nettene lettere nå mot slutten...! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144732217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 14. november 2012 #30 Del Skrevet 14. november 2012 P.s..det er ikke for å være kjip, men tror det går endel magasjau nå..jeg har vært "sengeliggende" et døgn nå.. Får angst av magesjau, så kan ikke forestille meg hvordan du har det..off!!! Seriøst!! Er det gratis! NÅ BLE JEG SINNA!! Ja, var nok ikke et fødselstein, men tror det var en effekt av strippingen tidligere, men sitter da her med stor mage enda hehe Ja, det er gratis!! Ring i morgen, så blir kanskje nettene lettere nå mot slutten...! Off, tror du det er vits i det nå da? Skal på sykehuset om 5dager. Har jeg klart meg i 20uker, så kan vell ikke kroppen streike på 5 dager Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144732233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 14. november 2012 #31 Del Skrevet 14. november 2012 P.s..det er ikke for å være kjip, men tror det går endel magasjau nå..jeg har vært "sengeliggende" et døgn nå.. Får angst av magesjau, så kan ikke forestille meg hvordan du har det..off!!! Seriøst!! Er det gratis! NÅ BLE JEG SINNA!! Ja, var nok ikke et fødselstein, men tror det var en effekt av strippingen tidligere, men sitter da her med stor mage enda hehe Ja, det er gratis!! Ring i morgen, så blir kanskje nettene lettere nå mot slutten...! Off, tror du det er vits i det nå da? Skal på sykehuset om 5dager. Har jeg klart meg i 20uker, så kan vell ikke kroppen streike på 5 dager Men ja, det har mye å si, og mange sier det er bra å ha med sykehuset og hvis ikke , så tar du en stor svær søppelsekk, og legger under lakenet disse få dagene..du trenger jo energi!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144732246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 15. november 2012 #32 Del Skrevet 15. november 2012 P.s..det er ikke for å være kjip, men tror det går endel magasjau nå..jeg har vært "sengeliggende" et døgn nå.. Får angst av magesjau, så kan ikke forestille meg hvordan du har det..off!!! Seriøst!! Er det gratis! NÅ BLE JEG SINNA!! Ja, var nok ikke et fødselstein, men tror det var en effekt av strippingen tidligere, men sitter da her med stor mage enda hehe Ja, det er gratis!! Ring i morgen, så blir kanskje nettene lettere nå mot slutten...! Off, tror du det er vits i det nå da? Skal på sykehuset om 5dager. Har jeg klart meg i 20uker, så kan vell ikke kroppen streike på 5 dager Men ja, det har mye å si, og mange sier det er bra å ha med sykehuset og hvis ikke , så tar du en stor svær søppelsekk, og legger under lakenet disse få dagene..du trenger jo energi!! Guri, disse tipsa skulle jeg hatt for lenge siden! men gjør kanskje en silke nattkjole samme effekt som lakenet? For da skal jeg få tak i det på et vis men søppelsekken skal prøves! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144732891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 15. november 2012 #33 Del Skrevet 15. november 2012 P.s..det er ikke for å være kjip, men tror det går endel magasjau nå..jeg har vært "sengeliggende" et døgn nå.. Får angst av magesjau, så kan ikke forestille meg hvordan du har det..off!!! Seriøst!! Er det gratis! NÅ BLE JEG SINNA!! Ja, var nok ikke et fødselstein, men tror det var en effekt av strippingen tidligere, men sitter da her med stor mage enda hehe Ja, det er gratis!! Ring i morgen, så blir kanskje nettene lettere nå mot slutten...! Off, tror du det er vits i det nå da? Skal på sykehuset om 5dager. Har jeg klart meg i 20uker, så kan vell ikke kroppen streike på 5 dager Men ja, det har mye å si, og mange sier det er bra å ha med sykehuset og hvis ikke , så tar du en stor svær søppelsekk, og legger under lakenet disse få dagene..du trenger jo energi!! Guri, disse tipsa skulle jeg hatt for lenge siden! men gjør kanskje en silke nattkjole samme effekt som lakenet? For da skal jeg få tak i det på et vis men søppelsekken skal prøves! Ja, det er kjipt at ingen har sag det før, men altså, prøv svart søppel pose..men ha den brettet, inget poeng hvis den er for mye strukket ut. Jeg har sånn silkepysjamas bukse i tillegg til sklilakenet, det er veldig bra. Nattkjole sklir jo bare opp, er ikke noe poeng da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989700-jeg-har-f%C3%A5tt-diar%C3%A9-unnskyld/page/2/#findComment-144734929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå