Gå til innhold

Neg test idag. IKM imorgen. da er det vel bare å gi opp denne runden

Anbefalte innlegg

Er jo første reelle PP i og med at jeg tok ut spiralen på eggløsningsdagen forrige syklus. Så jeg har INGEN grunn til å klage. Men man blir jo skuffa!! Bygger opp så mye spenning før en tisser på den dumme pinnen... og så kommer "dommen" lissom....

Æsj... nå ble jeg sur og lei meg og alt på en gang...

Sutre sutre ( selvom jeg vet jeg ikke har grunn til det ; ))

Fortsetter under...

Det ordner seg nok skal du se! Jeg følte det litt på samme måte 1pp. Så 2 pp. hadde jeg ikke de store forventningene, testet etter EL og hadde sex alle de "rette" dagene, men testet jo neg. første gang så hvorfor skulle det gå nå. Men jeg ble gravid! Skal se det funker om ikke lenge!

Takk for hyggelig svar....

Gikk glipp av sex på EL dagen og dagen etter denne mnd for da var vi ikke samme sted hehe....

neste mnd skal jeg sørge for å være i samme seng hver kveld hehe : )

det klaffer nok ja.. ventetiden er bare så eeevig lang og nå føles det veeeldig lenge til IKM i neste mnd ... må jo først få Tante grusom denne syklusen ; ))

Jeg hadde IKM 11 november, bare negative tester hittil.. Skal teste i morgen også, men etter det skal jeg ikke teste før på lørdag eller søndag. Har jeg ikke fått TR til da MÅ vel håpet være ute? Huff.. Men å si at løpet er kjørt dagen før IKM er vel litt for negativt? :)

Skjønner deg veldig godt jeg HH80! Sist mnd var første pp for vår del også, og ble dritsur(!) for at det ikke klaffet på første forsøk :P Vi hadde jo sex minst annenhver dag hele syklusen, og jeg begynte å spotte 1 uke før mensen, så var bombesikker på det var festeblødning.

I tillegg har vi 2 barn fra før, som var uplanlagte, så er derfor veldig uvant å virkelig skulle prøve å bli gravid! OG i tillegg er jeg veldig utålmodig av natur :P

Nå håper jeg virkelig det klaffer denne mnd!

Ja det var kanskje litt negativt å si at alt håp er ute hehe... men er nok rimelig sikker på at tante grusom kommer ; ))

De andre gangene jeg har vært gravid har jeg ikke testa før etter IKM så jeg vet ikke om jeg hadde fått posotiv test før ikm da...

har ikke hatt noen serlige symptomer før ca uke 6 ved de to andre svangerskapene før uke 6 .. så jeg kan jo håpe at jeg er en av de med sen HCG stigning : )

føler det murrer litt og TR dukker nok opp imorgen... men håpe håpe : ))

Annonse

Da kom tante grusom ... har vel egentlig funnet ut at jeg har 29 dagers syklus. Det vil si at denne pp gikk vi glipp av sex dagen før el, el dagen og dagen etter fordi jeg var bortreist... pokker asså ; ))

Satser på at den sitter neste mnd og at vi går en kvalmende jul i møte uten rødvin i gløggen ; ))

neste IKM blir da 15 des.... himmel så lenge å vente for en utålmodig sjel : )

Æsjda, den var kjip! Men bedre lykke neste gang!! Vi prøver å ha sex minst annenhver dag hele syklusen (etter mens såklart), men gikk jo glipp av fredag, lørdag og søndag denne helga, så får se... Forventet el i går, men vet ikke om eller når jeg evt. HAR hatt el. Skal definitivt begynne med el-testing om det ikke klaffer denne perioden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...