Gå til innhold

Jaja, back to start

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg egentlig skal si ens en gang.

Mest sannsynlig så har jeg begynt å spontanabortere i helgen(en blod klomp) og legene er sikre på at det er SA. Da har det skjedd for 3. gang i år.

Men de på sykehuset vil ikke ha meg inn før om en uke fordi de vil la naturen gå sin gang, istedetfor at jeg kan komme innom for å se om det er slikt eller om det er i det hele tatt et lite håp igjen..

Oppå alt så viser det seg at jeg hadde rett når jeg var hos fastlegen på første sjekk 4+3, at jeg skulle fått blodfortynnende som forebyggende tiltak (har genmutasjon for blodpropp).. For mest sannsynligvis er det blodpropp i morkaken eller lignende som har skjedd.

Men jeg klarer ikke forstå hvordan de kan være så sikre på at det har gått til helvete, før vi har sett med ultralyd. For når jeg har spontanabortert før så har jeg blødd som en gris, kramper i fra helvete og masse, masse klomper.

Så etter råd ifra fastlegen så blir det ta telefon opp til sykehuset og få kommet inn i morgen.. Siden jeg må være fastende hvis det blir utskrapning..

Da er det ironisk å tenke for en uke siden tenkte jeg at morgendagen kom til å bli den beste 25-årsdagen!

Gravid, gjør det bra skolen, god familie etc.. Så til en dag som ikke ser så bra ut for å si det sånn..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989626-jaja-back-to-start/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre :-( håper og krysser fingrene for deg at det ikke er sa! Og at det bare var litt blod som skulle ut :-) har aldri hatt sa selv, har kun vært gravid en gang også, og det er nå, så jeg kan ikke si hvordan du har det, men kan se for meg hvor trist det er å sa. Lykke til videre, håper inderlig det går bra for deg! Klem til deg!

Gjest Trulte med to små

Å nei! Så vondt for deg å oppleve og jeg håper inderlig at dette ikke er en SA!

Håper du får komme inn til UL i morgen og at du blir tatt på alvor, det må du!

Jeg krysser fingrene for deg og håper det beste.

Sender deg en trøsteklem

Annonse

Etter mange telefoner frem og tilbake, mye trygling på telefon fikk jeg komme inn til ultralyd undersøkelse på sykehuset.

Jeg vet at jeg skal være mellom 6-7 uker på vei(ifølge min syklus 7+3 dager) pga jeg tok hCG prøve når jeg var 4+3 som viste at jeg var 3-4 uker gravid.

Itillegg så har jeg tatt CB m/ ukesindikator hver uke frem til 3+ (som den viste 3.11)

Men ultralyden viste en fostersekk og et foster som tilsier at jeg er ca. 5 uker på vei. (Da hadde jeg måttet ha en syklus på minst 42 dager hvis dette stemmer.. noe det har ikke skjedd før..)

Så legen som virket sur og lei, så kunne han verken si om dette kom til å gå bra eller dårlig. Så jeg fikk komme tilbake om 2 uker for ny kontroll.

Kjenner hjertet mitt har sunket helt ned i magen, permisjon ifra skolen har jeg fått så i morgen reiser vi hjem til min familie for en langhelg. Så slipper vi å tenke på noe annet enn oss selv og komme oss igjennom disse dagene som er helt jævlige.

Annonse

Kjenner hjertet mitt har sunket helt ned i magen, permisjon ifra skolen har jeg fått så i morgen reiser vi hjem til min familie for en langhelg. Så slipper vi å tenke på noe annet enn oss selv og komme oss igjennom disse dagene som er helt jævlige.

Det er hvertfall bra at du har din kjære + familien å være sammen med fra i morgen av:) Håper dagene går fort og at du får et positivt svar ved neste prøve/ul :)

Klemmer til deg! :)

Huff! Så trist liljeduft! Var så glad på dine vegne.. Opplevde det samme i helgen så tilbake til start eg og regner eg med, men eg var jo ikke kommet lengre en 4+5... Håper virkelig at det viser seg å gå bra med deg! Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...