Gå til innhold

Nå vil jeg i hvert fall at vannet skal gå! :P

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

KoMmer fra jordmor nå og han s hun kunne sjekke meg og eventuelt strippe :)

Fra fredag til idag var det mye forandring :) hun fikk lett inn to fingre, men hadde fortsatt litt livmorhals igjen.

Når hun var oppi der så sa hun at hun kjente at vannet ikke var gått, fordi her bar en god vannpose. Så jeg kom nok ikke til å være i tvil hvis vannet skulle gå. Så tyde hun å fiklet litt til før hun på ny sier, ja dette er en stor pose vann. Du kommer ikke til å være i tvil hvis vannet går. Så nå vil jeg i hvert fall oppleve at vannet går :) hehe

Hun var jo veldig positiv også da og snakket om fødsel i kveld/natt. (fordi jeg ikke fikk vondt da hun fikla/tøyde/strippa) Men altså det skjer nok ikke! Kjenner det på kroppen min :) men veldig greit å vite at kroppen modnes fort og store forandringer skjer på kort tid :)

Hun strippet meg kun fordi hun vil at jeg skal bli ferdig nå, pga bekkenplagene :)

Fortsetter under...

Så deilig at hun gjorde det!

Ang at en ikke kjenner noe oppi der når de tar, er det sånn at det er ubehagelig når en ikke er moden? Jeg merket ikke at de gjorde noe der i dag. Kjente svært lite...

Morro Å høre de forskjellige historiene :)

Jeg kjente det godt da de røsket oppi der for en uke siden og har fortsatt ikke født , så kanskje det er noe i det ja:) gleder meg til en sjekk og ny røsking imorg. Sitter her nå med sammetrekninger og murringer men har ingen tro på dette her heller... Blir spennende dager for oss nå:)

Jeg er i samme bås som dere. Var to cm på onsdag men strippet ikke, siden jeg hadde styrtfødsel sist og ville gjerne gå litt lenger enn bare til uke 38. MEn nå er jeg i tvil om hva jeg skal gjøre.

Slimproppen gikk fredagen og det kommer slim hele tiden og kynnere+.

Jordmor sa at jeg kunne komme i morgen hvis jeg ønsket det. Hvis ikke må jeg vente til mandagen igjen. Nå er jeg 38+4, så blir da 38+5 eller +6 hvis strippingen trigger fødselen.

Hmmm, usikker.

Gjest Mammantil2prinser

Jeg er i samme bås som dere. Var to cm på onsdag men strippet ikke, siden jeg hadde styrtfødsel sist og ville gjerne gå litt lenger enn bare til uke 38. MEn nå er jeg i tvil om hva jeg skal gjøre.

Slimproppen gikk fredagen og det kommer slim hele tiden og kynnere+.

Jordmor sa at jeg kunne komme i morgen hvis jeg ønsket det. Hvis ikke må jeg vente til mandagen igjen. Nå er jeg 38+4, så blir da 38+5 eller +6 hvis strippingen trigger fødselen.

Hmmm, usikker.

Jeg hadde villet bli strippa, men nå vet jeg jo ikke hvordan formen din er og slik da :) å hvis det kan føre til styrtfødsel så er jo det også noe å tenke på ja :o

Endret av SnartMammaTil2:)

Annonse

Jm fikk det til å høres slik ut, men jeg vet ikke. Hun sa det var et godt tein..

Jeg har litt vondt i magen men fortsatt ingen tein til noe action her i gården :)

Det kan jo være noe i det når du sier det.

For en mld siden var jeg innlagt til observasjon et døgn. Og da lå eg på rom med en som var på 14 dager overtid. Hun skulle bli satt i gang.

Hun holdt på hele tiden mens jeg lå der (24 timer) Og hun offa og stønna og det var forferdelig å bli sjekket...

Jeg lå der og tenkte på hvor forskjellig en er, for jeg har aldri syns det har vært vondt...

Men så når jeg tenker nå, så har jeg aldri blitt sjekket åpning på foruten når jeg har kommet inn på føden med rier og fødsel igang :)

En lege sjekket meg for 2 uker siden, pga hun var redd for å sette igang med noe kjente hun bare kjapt. Men da var det kanskje litt mer ubehagelig. Men i dag kjente jeg ingenting da han sjekket... Ingenting vondt.

Hadde vær morro om det stemte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...