Gå til innhold

Vask av klær til babyen, når begynte dere?

Anbefalte innlegg

Hvilken uke var dere i når dere begynte på klesvask, dynetrekk og annet til babyen?

Har så lyst å begynne, men er kanskje tidlig å begynne når det er 10 ulker igjen....

Bør jo begynne så lenge man orker tenker jeg. Er nå 100 % sykmeldt fordi jeg klarer ikke ikke å jobbe. Og blir jo ikke lettere i kroppen mens ukene går :-)

Hva valgte dere?

Fortsetter under...

Jeg vasket lyse klær i de minste størrelsene i går (35+6) :) Hadde gledet meg SÅ masse til det i mange uker, så ville vente en stund med det for å bevare gleden:-) Tok bilder av det og gode greier.

Nå i dag blir det klær i sterke farger som skal vaskes.

Sengetøy og sånt kommer senere i uken, eller kanskje neste uke når permisjonen starter:-) Små gleder:))

Annonse

Jeg var ferdig med "storvasken" av klær til babyen rundt uke 30. Dynen vasket jeg i uke 36 og reide opp sengen og gjor alt klar. Og godt var det for nå er jeg i uke 40, og orker ingenting, energi nivået sank sinnsykt etter uke 37, og alt er et ork.

Jeg har vasket klærne,og faktisk strøket alt.Så det ligger så vakkert i kommoden:-) Vasker sengtøyet om et par uker.Og da er faktisk alt klart!Liker å ha orden og system.Og skulle jeg få for tidlig,eller at jeg mister hele energien,så er det ikke noe problem:-) Er nå i uke 33+5

Annonse

Vasket alt forrige uke, uke 37, det var mest for de pusser opp vaskerommet mitt denne uka..........fikk litt press på meg! :) plutselig masse greier som skulle vaskes, dyner, sengetøy, klær, ullunderlag, trekk til bilsete +++ ja vasket alt med parfymefritt Stineskj+frø :)

Nå må jeg vel snart pakke sykehusbagen...

Jeg er i uke 35+

Fant frem alt i helgen, der er myyyye der skal vaskes.

3 dyner, sengetøy, ammepute, voksipose, stellebagger, vogner, seng, stelleputer, og min. 6 maskiner med klær. ( da vasker jeg alt fra str. 56 tom. Str. 62)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...