lUmlUm med tulla si Skrevet 12. november 2012 #1 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg er 24+2 dager, og på fredag hadde jeg en dag med hyppige kynnere, og de var ganske ubehagelige, mange av dem, på grensa til å være direkte smertefulle (jeg tåler endel, så skal litt til før jeg får vondt). På halvannen time registrerte jeg 13 kynnere, og så ble det pause ei stund, før det startet igjen... Må si at babyen var temmelig aktiv denne dagen, ho var helt vill! Nå er ho aktiv fra før i magen, men aldri kjent så mye liv før... Hadde også kynnere som ikke var ubehagelige, men som jeg kun kunne merke om jeg la hånda på. Har ikke "oppmuntret" til kynnere, ikke ved å kose med magen eller noe slikt, og jeg var nesten sengeliggende denne dagen, da jeg var redd for at det kunne utvikle seg til rier eller et eller annet. Kan dette forekomme om baby er veldig aktiv i magen? Burde jeg ringt føden? Kynnerne er oftere fremdeles, og de er mer ubehagelige, men langt ifra slik som på fredagen, verken i hyppighet eller styrke. Babyen er også vanlig aktiv, ikke overaktiv som på fredagen... Ho kan selvfølgelig ha snudd seg i magen, og sparker steder jeg ikke merker det, og at på fredagen så lå ho rett og slett bare å sparka mot magen hele tida. Skal heldigvis til UL på torsdag, for å sjekke veksten til babyen, så skal spørre da også, men det føles så lenge til... En annen ting er at den siste uka har jeg vært så merkelig i magen! Det går kanskje 2-5 dager mellom hver gang jeg er på do (noe jeg vet ikke er et uvanlig fenomen), men når jeg først kommer meg på do, så er det diarè. Hvorfor er det slik? Er det normalt, eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989594-kynnere-og-d%C3%A5rlig-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå