Gå til innhold

Har akkurat vært på ul og vi klarte faktisk og unnfange ei jente, selv om vi har 2 gutter fra før :D

Jaffs

Anbefalte innlegg

Så her kommer det ei lita snuppe til våren :D

Vi gikk inn for og få jente denne gangen og det fungerte faktisk, siden det bare er gutter på min manns side så tenkte vi ikke kunne la tilfeldighetene råde :D Så her kommer den aller første jenta i mannens famillie :D

Jordmoren som utførte ul`en sa at siden vi hadde 2 gutter fra før så var det mer eller mindre nesten 100% sikkert at også nr 3 ble gutt :D Men vi hadde blitt kjempeglade for gutt nr3 også, for vi gleder oss til og få en søt liten baby i hus igjen :D

Fortsetter under...

Det første så må gjøres er og få stålkontroll på mensyklusen og når du har eggløsning. Så brukte jeg eddikvann som jeg sprøytet inn i før vi hadde samleie. Jeg drakk masse melk og grapefrukt juce for og forsure miljøet i skjeden. Jentene liker et surt miljø, guttene foretrekker det mer basisk.

Vi hadde masse sex frem til 3 dager før eggløsning, dette for jentene lever lengre enn guttene og jo flere jenter som driver og svømmer inni der jo bedre :D

Vet det er delte meninger rundt dette med sex, flere teorier går ut på at mannen må spare opp og så få utløsning en gang 3-4 ganger før eggløsning. Men jeg tenkte at det er større mulighet for jente dersom vi hadde masse sex slik at det er flest mulig jenter inni meg som ligger og venter på egget. Må bare huske og stoppe opp 3 dager før eggløsning, så derfor er det viktig at en har ful kontroll på dette før en setter i gang :D

Om det var dette som gjorde susen er vel ikke godt og si, men jente er det ivertfall :D Selv om vi har 2 gutter fra før og det kun er gutter i mannens famillie :D

• 2 uker senere...

Annonse

Gratulerer så mye:D!! jeg venter mitt 4. har 3 jenter fra før så håper virkelig at vi venter en gutt, skal på UL i des så gleder meg masse til det.

Kan jeg spør om dere har gjort noen "knep" for å "lage" gutt???? Jeg har også tre jenter, og vi tenker oss et barn til! Hadde jo da vært gøy med gutt ;) lykke til på ul, hold oss oppdatert:)

Begge mine gutter er "laget" på eggløsningsdagen..Ha også et basisk miljø i skjeden. Noe jeg hadde før vi skulle fikse jenta, så da måtte jeg drikke masse melk, gapefrukt juce ol. Med gutta så drakk jeg en del brus, spiste chips og sjokolade noe som gjorde at jeg hadde et basisk miljø og få mannen din til og drikke masse kaffe, cola, energidrikker...det gjør nemmlig min mann og det gjør vist gutta ennda kjapere, så han fikk ikke drikke slikt når jenta skulle lages :D

Takk for tips!!!:)

Har aldri hatt oversikt over sykluser min, men må prøve å få det nå..så være litt over-ivrige rundt eggløsning;)

Sambo drikker masse kaffe,og en del energidrikker! Men får hive i seg enda mer da:)

Skal starte prøving til våren..grue-gleder meg! :P

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

da har jeg hatt 3d ultralyd ingen tvil ;) det var heeelt rart og handle litt jenteklær...eneste jeg kan komme på som jeg gjorde var at jeg hadde sex 5dager FØR el,åsså hadde jeg ikke sex under selve EL men i gjenn 3,dager ETTER el så noe må ha skjedd der,drakk mye appelsin jucie,men utover det så tror jeg ikke at jeg gjorde noe aneledes.

jepp har ført nøye kontroll i nesten to år,med eggløsningstester,å skrevet ned i almanakken..så har hatt full kontroll på el :) vet gutta ble laget på el pluss minus en dag.men kan nesten si på dagen når de ble laget :)

Å så utrolig gøy! Det gir ett lite håp!:)

Blir glad for en lillebror til, men skal ikke legge skjul på

At ei jente i flokken er hjertelig velkommen også!:)

Her drikker jeg mye melk, sprøyter inn eddikvann

Og sex før EL.

Prøver mer neste mnd, denne mnd ble litt testing:)

Hvilke El tester brukte du?? Syns det kan være vanskelig å tyde noen ganger... Men når den r positiv, burde vi gi det lang tid da?? Huff..stressende.. :/ eller burde vi "gjøre det" mange ganger etter positiv test?? Hva tror du 3blå?? Gratulerer så mye me tulle i magen forresten!!!:)))

Brukte nå sist don quai tabeletter som jeg kjøpte på life helsekost :) fra 1mens dag tror jeg?står på boksen med tabeletter.så kjøpte jeg tester fra billigtester.no den pakken med ganske mange i! Og da satt den på første forsøk! Men hadde sex da dager før EL og dager etter,men det var tilfeldig at det ble sånn for gubben var borte akkurat på EL dagen;) tusen takk :))))<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...