Gå til innhold

Hva vill dere gjort/spurt om i mitt tilfelle?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jeg skal til jordmor idag 38+1 og lurer på hva jegvil ha "ut av timen" da vi snakket om fødsel sist gang.

Jeg er veldig dårlig for tiden og søvn, hva var det nå igjen? Bekkenløsningen har nå gått over til helt ubeskrivelige kramper i tillegg! :(

Jeg vet jeg er godt igang med modning og 1-2cm åpen (sist jeg ble sjekka), men jeg vet ikke om jeg tørr spørre jordmoren min om hun vil sjekke meg idag (ble sjekka av privatjordmor på fredag) hva ville dere gjort? Å hva ville dere prøvd å få ut av timen?

Blodtrykket varogså på 134/95 på fredag, så det er jo også en smule høyt (hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med første)

Fortsetter under...

Jeg hadde bedt henne om å sjekke, si at du føler det er noe i gang og gjerne vil få det bekreftet . Er lov å overdrive litt:) siden du har høyt blodtrykk og så kan du si at du er veldig bekymret så hun må gjøre noe,du klarer ikke å slappe av ved tanken på sv forgiftning.min erfaring er overdriv til de grader hvis du føler de ikke vil gjøre noe ellers:) lykke til

Gjest Mammantil2prinser

Jeg hadde bedt henne om å sjekke, si at du føler det er noe i gang og gjerne vil få det bekreftet . Er lov å overdrive litt:) siden du har høyt blodtrykk og så kan du si at du er veldig bekymret så hun må gjøre noe,du klarer ikke å slappe av ved tanken på sv forgiftning.min erfaring er overdriv til de grader hvis du føler de ikke vil gjøre noe ellers:) lykke til

Får prøve det da :)

Synes det blir litt klient jeg å spørre jordmoren som har følgt meg gjennom hele graviditeten om hun kan sjekke meg :/ for meg er det mye lettere å få noen jeg akuratt har møtt til å gjøre det. :o

Jeg ble sjekket nå på gyn, men skal be legen min om å sjekke meg i morra under legetimen.

Jeg syns igrunn ikke det gjør noe å spørre om å bli sjekket?

Er jo helt naturlig.

Men skjønner hva du tenker på. Da jeg spurte han nå: "Er det mulig å bli sjekket?" Svarte han:

"Ja selv om det blir jo ikke foretatt noe ennå likevel."

Da svarte jeg bare:

"Nei skjønner det, men det er greit psykisk å vite"

Kommer til å høre med lege i morra, hva han sier.

Jeg hadde også spurt om å bli sjekket. Jeg var hos legen i dag, 37+3 men turde ikke å spørre om hun kunne sjekke. Følte det var litt tidlig å spørre om det, men skal tilbake om en uke når jeg er 38+3 så da kommer jeg til å spørre :)

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Jeg skal til jordmor i morgen, da er jeg 38+2, jeg har også lyst å spørre om å bli sjekket men vet heller ikke om jeg tør!

Så hvis du slo til og spurte om å bli sjekket, hvordan gikk det? :)

Hun tilbøy seg! :)

Å der var det lett plass til to fingre og litt til, fortsatt ca 2cm med livmorhals igjen. Men hun røska og styrte på og sa at her var det nok fødsel rett rundt hjørnet (en smule veldig positiv ja) :P

Jeg fikk ikke vondt i det hele tatt da hun drev på, noe jeg gjorde på fredag så det var kjempepositiv sa hun, mtp at fødsel kom snart sa hun(?) litt grønn jeg :P har liksom gitt helt opp å håpe på noenting

Jeg skal til jordmor i morgen, da er jeg 38+2, jeg har også lyst å spørre om å bli sjekket men vet heller ikke om jeg tør!

Å der var det lett plass til to fingre og litt til, fortsatt ca 2cm med livmorhals igjen. Men hun røska og styrte på og sa at her var det nok fødsel rett rundt hjørnet (en smule veldig positiv ja) :P

Jeg fikk ikke vondt i det hele tatt da hun drev på, noe jeg gjorde på

å fredag så det var kjempepositiv sa hun, mtp at fødsel kom snart sa hun(?) litt grønn jeg :P har liksom gitt helt opp å håpe på noenting

Så spennende:)

Jeg skal på føden på kveldsvakten til min jordmor imorg å bli sjekket og strippet:) blir spennende for oss nå:) for en uke siden hadde jeg 1 cm åpning og 1 cm i gjenn på tappen. Håper det har skjedd endel på en uke...? Hatt sex ca 3 ganger siden da;)

Endret av Nostalgia
Gjest Mammantil2prinser

Jeg fikk ikke vondt i det hele tatt da hun drev på, noe jeg gjorde på

å fredag så det var kjempepositiv sa hun, mtp at fødsel kom snart sa hun(?) litt grønn jeg :P har liksom gitt helt opp å håpe på noenting

Så spennende:)

Jeg skal på føden på kveldsvakten til min jordmor imorg å bli sjekket og strippet:) blir spennende for oss nå:) for en uke siden hadde jeg 1 cm åpning og 1 cm i gjenn på tappen. Håper det har skjedd endel på en uke...? Hatt sex ca 3 ganger siden da;)

Spennende! :)

Skal se du kommer så er det bare et røsk som skal til da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...