Gå til innhold

Liker du jobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives du og gleder deg til å gå på jobb? Hvor jobber du?

Anonym poster: 07651c7a35fbb9bba5d04b2298b09cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Men ikkje heile tida.

Jobbar i eldreomsorgen, og strekk følgeleg aldri til. Lønna er heller ikkje hivens. Men jobben er givande, utfordrande og spennande.

Skrevet

Åja!

Selve arbeidsoppgavene er greie nok, mens miljøet er fantastisk!

Ler og fjaser og har det kjempemoro på jobb stort sett hver dag, liker de jeg deler "gang" med og det skjer mye sosialt.

Det er faktisk det eneste jeg gruer meg til med å være borte fra jobben i permisjon, jeg kommer til å savne folka.

Gleder meg til å gå på jobb, og synes det er pyton å være for lenge borte.

Heldigivs. :)

Skrevet

Liker jobben, elsker kollegaene! Og akkurat som Lilleva, så gruer jeg meg til å gå ut i permisjon. Godt det er leeeeeeeeeenge til enda!

Anonym poster: 7fccc2798cd1c55d323ae2ffffb0fb4c

Skrevet

Trives kjempegodt i jobben hvor jeg er ansatt, men har vært sykemeldt i 1 år og akkurat gått over på aap pga dårlig helse.

Jobben min er å stå i en cnc styrt maskin.

Skrevet

Jeg er veldig glad i jobben min og kollegaene mine :)

Jobber på sykehjem på korttidsavdeling og det er så utrolig givende.

Klart det kan være sinnsykt tunge dager, både psykisk og fysisk, men de fine dagene veier opp for det. :)

Fine gamle menneskene med en hel livshistorie å dele av.

Skrevet

Liker jobben , men vi har et merkelig arbeidsmiljø. Så jeg gleder meg til permisjon. Og savner gamlejobben min.

Skrevet

Liker jobben min veldig godt, men er lei av å måtte jobbe helger og helligdager. :( Jobber som sykepleier i eldreomsorgen.

Skrevet

Ja, absolutt.

Jobber i bokhandel og elsker alt fra miljøet til varene. En stor bonus at jeg som elsker å lese har tilgang på billige og gratis bøker, får komme på bokmøter, møte forfattere, høre de lese fra egne bøker osv. Digger alt materiellet som kommer fra forlagene, presentasjoner av nye bøker, gratis leseeksemplarer osv.

Er også veldig glad i det sosiale ved jobben min, trives godt som selger, elsker det å kunne snakke bøker og litteratur med kunder, komme med anbefalinger og diskutere bøkene med mange av våre faste kunder som kommer igjen og igjen for å snakke om bøkene de får anbefalt og kjøpe nye.

Også gøy med sesonger, gaveartikler, bygging av utstillinger og alt annet som følger med.

Anonym poster: a775dcb4148bbf79a41de1cccf8a5799

Skrevet

Nei, men man må jo ha en jobb. Holder på å ta avsluttende vgs eksamen slik at jeg kan søke meg inn på universitet fra høsten av.. samtidig som jeg har 2 jobber..

Jobber som distributør.

Har søkt andre jobber, men er ingen jobber å få med mindre man har universitets/høyskoleutdanning..

Anonym poster: 83a9a53395c0208c8d4fbc35a2e9cd97

Skrevet

Liker det jeg gjør. Men føler meg noen gang helt ubrukbar!

Jobber i en bransje som er litt uforutsigbar så er helt pyton her noen ganger. Kollegaene er helt fantastiske!

Anonym poster: a3338b9089e000d54c293a1e7c610ece

Skrevet

Jeg elsker jobben min, og savner den veldig når jeg er i permisjon. Jeg er veterinær.

Anonym poster: 50d5f4d2f7a318a3ef0ea939a3548c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...