Gå til innhold

Mensen! - Ikke kom i uke 50!

Anbefalte innlegg

Fiesnupp :wub: Du MÅ ta en test snuppa!! Du pleier jo alltid å få tanta presis.....ååååå som jeg håper du blir mer og mer kvalm og at det er en liten spire som er grunnen ;)

Er virkelig din tur til å ha flaks og lykke!!

Du har hatt mer enn nok av negative opplevelser. NÅ skal lykken snus :D

Fortsetter under...

Takk for klemmen, det klemmes tilbake :)

Jeg var på do i sted og spotter orangebrunt. Svaaaaake murringer. Tipper hu er her innen dagen er omme. Men som Dossami sier så er jeg presis til vanlig.. Har vært 12 timer minus/pluss slik at dagen/datoen akkurat ikke skifta eller skifta. Det er bare for utrolig til å være sant hvis jeg er gravid nå. Tror ikke på det med den historien jeg har. Jeg kjenner jo ikke noe annet heller. Lettrørt som vanlig før mens, stikker til i brystene av og til. Kjente det på tur igjen i dag. Nei dette er bare tull. Fikk pos el-test på cd15. Er 16 dpo nå tror jeg.

På tide at vi får det til ssnart alle tre her. Dossa har jo vært her lengre enn jeg hadde klart :( Har jo takka for meg her allerede. Er bare i 19 pp enda siden tr ikke har kommet Cayennis :) Men begynner å regne fra pp1 fra 20 :D Smart. Blir ikke så psyket ned. Kan late som vi ikke har prøvd de forrige syklusene!

Fikk testene i dag...... måtte bare ta en... to dager til ikm og negativ test:( Får vel hoppe over i ikm uke 2!

Ååh, utålmodig i pp 1! Hvordan klarer dere som har holdt på så lenge å holde ut? Jeg beundrer deres pågangsmot, dere er sterke!

Annonse

Etter 2,5 års prøving og 2 MAer, testet jeg endelig positivt igår :-) Nesten er år siden sist jeg var gravid og mistet. Håper det går bra denne gangen. Digital test idag viste "gravid 2-3" Da er det bare å vente på å komme forbi det første 12 ukene. Klarer ikke helt å glede meg før dess. Har ikke tenkt å fortelle det til familie og venner før vi har klart de første 12 ukene heller.

Håper, håper , håper det går bra denne gangen. Ønsker oss sårt et søsken til sønnen vår...

Jeg er ferdig med prøving nå. Orker ikke mer. Blir IVF her og går det ikke da får det til helvete bare være. Mista all lyst på alt. Dette er det jævligste jeg har utsatt meg for. ALDRI MER!

Nææææ hva skjer'a? Selvfølgelig er du ikke ferdig, ikke på langt nær!

Du må bare ta tak i nakkeskinnet ditt Fie og komme deg ut av deppingen og se fremover!!! Ikke gi opp nå, du er jo så nærme februar og starten på det nye kapittelet! Det kommer til å bli hardt å gå gjennom ivf men in the end its all worth it - og det vet du at det er !!

Huff, jeg høres kanskje veldig krass ut nå men faen heller Fie, bedre å sparke deg i ræva så du kommer deg opp enn å la deg ligge nede. (altså jeg hadde aldri sparket en som ligger nede, men det er vel underforstått :P )

Gratulerer så mye Mie-J om du er gravid! Spennende, har du tatt en test enda?

Håper snart å være på vei - Gratulerer!! Skjønner veldig godt at du er avventende til å glede deg over graviditeten. Mistet selv i uke 18 for noen år siden nå og klarte ikke helt å glede meg før jeg var i uke 21-22. Jeg håper alt går bra for deg denne gangen her og at du har 9 fine måneder foran deg hvor du kan glede deg over babyen som vokser :)

Grrrrrr! Jeg blir bare så inni H forbanna og oppgitt. Nok en gang må jeg inn på sykehuset og utsette meg for ting/manipulere/tvinge kroppen for ting som er helt absurde. Jeg er like fertil ssom en 90 årig kvinne og har samme helse generelt! Det er ikke normalt for ei jente på 25 år (jeg er nå 28) å ha et to cm langt aneurysme på hovedpulsåra i hodet heller - men joooooda, klart jeg har det kan du skjønne!! Det er normalt at de ser denne størrelsen på 85åringer..

Poenget er at jeg er så forbasket sliten av å ha en kropp som ikke funker som den skal! Har fått nok. Hadde vært greit om det bare var dette med sterilitet som feiler meg, men det er så mye.. Er så lei! Jeg burde hatt to unger nå og hatt en god jobb. Det var planen min da jeg våkna med nyoperert hode. Å ikke kaste bort tid. Det har snart gått 4 år siden da og jeg er enda mer forssinket med alt enn jeg var før operasjonen.

Mener ikke å klage sså mye og gjenta alt, men prøver å skape et bilde av hvordan jeg har det. Jeg syter med god grunn. Er ubegripelig sliten og lei.

:)

Nå skal jeg stå opp og finne frem ibux eska og dusje magen. Gjør vondt og blør som et slakt. Æsj!

Endret av *Fie*

Kjære, kjære Fie - sender over en godklem!!

Jeg skjønner absolutt at du er frustrert, oppgitt, forbanna og lei! Du har gjennomgått mer enn vi andre kommer til å gjennomgå gjennom et helt liv!

Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan du har det nå, og hva du går gjennom siden jeg ikke har opplevd noe av det selv. Men jeg kan være her og gi deg en støttende skulder å gråte på, kanskje gi deg noe å le av en gang i blandt og forhåpentligvis hjelper det at jeg krysser fingre og tær for at du får alt det du ønsker deg her i livet.

Og hvor ellers skal du kunne syte og klage enn akkurat her :D

Annonse

Da var det over for min del denne mnd. Tanta kom natt til 15, så jeg er med en runde til.

Mandag 10/12

*elibjo

Tirsdag 11/12

*LilleFie

Onsdag 12/12

*Møøø-ønsker en ny kråke?

*HH80

*Lykketroll*morTil2?

*Frk.Frekn

Torsdag 13/12

*Lanabebi86

*Cayenne

Fredag 14/12

Ønskebarn73

Lørdag 15/12

*druestilk

*PeppaPig

*Ønsker spire <3

Søndag 16/12

*GravidNÅ!

Gravid:

Ny IKM:

Ønskebarn73

Mandag 10/12

*elibjo

Tirsdag 11/12

*LilleFie

Onsdag 12/12

*Møøø-ønsker en ny kråke?

*HH80

*Lykketroll*morTil2?

*Frk.Frekn

Torsdag 13/12

*Lanabebi86

*Cayenne

Fredag 14/12

Ønskebarn73

Lørdag 15/12

*druestilk

*PeppaPig

*Ønsker spire <3

Søndag 16/12

*GravidNÅ!

Gravid:

Lykketroll*morTil2?

Ny IKM:

Ønskebarn73

Endret av Lykketroll*morTil2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...