Gå til innhold

Mensen! - Ikke kom i uke 50!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var jo ikke så lenge det da, Møøø :) Mine to satt også på første forsøk, men med denne tredje har det inntil videre tatt 18 mnd :P Håper det tar kortere tid for deg, da! :)

Ellers har jeg samme problem med mannen - han er superfornøyd med de to vi har, så er redd for at han plutselig setter ned foten :(

Ellers er det andre dag med spotting her - aldri opplevd før, noen som har?! Tanta pleier å komme veldig brått her!

Annonse

Så kjipe alle sammen er da :P

INGEN som har testet positivt enda?

Jeg gidder ikke teste før til lørdag eller søndag om ikke mensen har kommet. Men fanden dukker vel opp et par dager tidlig her også. Merkelig nok så har jeg ikke hatt samme søtsuget som de andre månedene - klarer meg helt fint med en klemetin istedenfor en plate sjokolade.. hmmm..

Annonse

3åringen min kaller meg cookiemonster og det sier vel sitt ;)

Men jeg bestemte meg for at siden det ikke ser ut til å bli baby på meg med det første så kan jeg likegjerne prøve og gå litt ned i vekt.

Hvertfall komme meg ned til trivselsvekta mi igjen.

Så jeg har startet å trene igjen, og å passe på det jeg spiser. Jeg sliter med porsjonsstørrelsene mine og der andre stopper på 2 porsjoner er jeg oppe i 4. Så her er det livsstilsendring på gang - men det er jo typisk meg å starte med dette rett før jul da...

Skal ikke forundre meg om mensen kommer før onsdag her heller. Har menssmerter uten å blø. Etter el å bedømme skal jeg ha tr på onsdag (på juleshoppingdagen min, flaks som alltid).. Det blir hyggelig vettu med smerter og kingsize tamponger som fylles opp på maks to timer.

Snakka med mannen om ivfen vi har forran oss nettopp. Spurte hva han føler hver gang jeg feiler for oss. Jeg er nemlig svartforbanna nå, sort teppe forran øynene og klikker i vinkel for alt. Han sa at han ikke blir sur, men skuffa.. Skjønner han godt :( Han sa at det kunne være han det er noe galt med og for å trøste meg, men han har jo supersvømmere uten avvik og spruter som en hval. Det er MEG. Lurer på hva jeg skal gjøre for å redde meg selv fra å gå i aggressjonskjelleren. Har vært der før og det er IKKE bra.

Skjerpings, Fie! Dette KOMMER TIL Å GÅ BRA! I løpet av 2013 er du på tjukka, og da kommer du til å gi F i hvordan spiren kom seg inn dit!!! Ta deg en røyk og opp med humøret! Husk at du er klok og smart og superkul! ;) og det er viktigere enn et 100 % perfekt reproduksjonssystem! :D

Hehehe, har ikke smilt så bredt i hele dag som nå :D Du vet å trøste folk snuppsa mi! Hadde ikke orka dette uten så gode prøvervenninner her inne (om jeg får kalle det det). Jeg ber bare om ei/en. Trenger ikke fler og føler fler er for mye å be om (har lært den harde måten at å få barn ikke er en selvfølge). Vi får til ett barn, helt sikkert. Bare så vanskelig vei å gå. Love u Cayennis! Mihi :)

Ja, da kom tanta hit og. Er egentlig ikke overrasket siden jeg har handlet meg gjennom november, først med influensa, så med halsbetennelse. Strategien for neste pp med el i romjula er søvn, kaker, sex og rødvin ;)

Ja.. Han reiser til sin familie lørdag 22 des så den syklusen går i vasken siden jeg skal ha el rundt 2 juledag :( Vi har ingen barn vettu så da blir det sånn at vi deler oss opp og reiser hjem til våre familier. Blir litt trist og stusselig å sitte to stykk mutters alene. Hadde feiret egen jul hvis vi hadde barn. Håpa å få tanta når jeg sto opp nå da vettu for da blir el på julaften ca. Hvis jeg hadde fått han til å reise lille julaften kunne det ha gått. Men nei. Det varer og rekker. Tipper kroppen min starter tr på torsdag jeg, sånn at neste el blir så upraktisk langt unna som overhodet mulig, et par dager før han kommer hjem igjen.. Bare januar igjen å prøve på nå. Blir nok Synarela og annet piss i februar da.. Huff så ergelig dette er.

Kan dere ikke begynne å feire jul sammen da, Fie? Det gjorde mannen og jeg før ungene kom. En jul her og en jul der. Men ikke sikkert det passer for dere, da.

Krysser ellers alt for at ingen flere dumme tanter banker på! :D

Ja, kan dere ikke dele opp julen som Cayenne sier. Ta en jul hos din familie og neste hos hans.

Jeg og mannen feiret jul alene i 3år og det var ikke stusselig det altså :P Det ble jo ikke samme slags julefeiring som med familie (litt mer edruelig hehe), men vi fant våre egne tradisjoner som vi nå har videreført som en familie på 3.

Og hvem bryr seg om hvordan babyen ble unnfanget? Jeg går ikke rundt og sier at jenta mi ble unnfanget ved at jeg ble tatt doggystyle ved kjøkkenbordet en tidlig morgen :P Sånn for å sette det på spissen altså - det var egentlig ikke det som skjedde :D

Jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det for det kan jeg ikke, men jeg kan hvertfall gi deg en god cyberklem og krysse fingre for at du blir tjukk og god i året som kommer. Jeg mener da selvfølgelig at du har bolle i ovnen, ikke at du forspiser deg på sjokolade og eser ut!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...