Gå til innhold

Mensen! - Ikke kom i uke 50!

Anbefalte innlegg

Sånn! Da har jeg laga tråd om filmen :) Jeg må bare se den en gang til!

Ble satt på hestkur i dag så håper det gjør susen. Uvi'en er helt uutholdelig nå så jeg skaffa ikke Penomax for tidlig for å si det sånn! AAAAuuuuuu! Blir kvalm av tablettene, men bedre enn piggtråd i urinrøret og liksom tissetrengt blære. Fikk ikke sove i natt av smertene så starta liksågodt dagen kl.5 i natt, etter å ha sovet på og av i 3 timer.. Gjeeeeeeeeeeeeeeeesp -_-

Fortsetter under...

Jeg tror jeg må se den filmen jeg også :) Må bare finne tid til å gjøre det!

Uff haaater Uvi - det gjør så grusomt vondt. Håper kuren funker snart da så du slipper å ha det vondt LilleFie!!

Selv så har jeg selvforskyldt mine vondter. Bestemte meg for å starte å trene igjen etter et langt opphold og nå er jeg så støl at jeg såvidt klarer røre på meg. Mannen min måtte knyte skolissene for meg imorges for jeg klarte ikke bøye meg ned ;) Trening er oppskrytt altså :D

Kuren funker, slutta å svi allerede etter et par timer, men fyyyyy flaaaate så vondt jeg får i magen av den! Hahaha, bedre enn piggtråd i blæra!

Hehe, ser deg for meg! Ser ut og føles som man er truffet av et godstog! Du må gå deg en tur og gå deg skikkelig varm, og tøy ut skikkelig, funker som fjell her når jeg ikke har ridd på en stund og blir støl :) God bedring med stålmusklene :)

Still nuthin av symtomer :)

Pakker høyhælaskoa og kjolene og gleder meg til hæla i taket og tennern i tapeten hele helgen. Vi skal zipline og spise og drikke oss stinne, alt på firmaets regning. Tar med badebomber og håper vi får rom med badekar. :D Velfortjent etter all motgang.

Kjenner ikke noe til uvi lenger heldigvis. Blir ferdig med kuren lørdag morgen :D

Livet er herlig, kjenner at jeg er ekstra glad for å ha overlevd noe alle trodde jeg skulle dø av når sånne livsnytelser står for tur! Hadde definitivt europas beste team til å fikse pulsåra mi før den revna. Hehe! Hurra :D

Æsj!! Jeg fikk mensen idag... En uke før jeg trodde den skulle komme.....

Jaja, syklusen var i alle fall en del kortere da, får håpe det er et godt tegn, og at pcos symptomene er på veg bort...he he litt komisk at alle "graviditetsymptomene" var eksamensnerver likevell.. Neste pp gidder jeg ikke å lete etter symptomer eller tenke så mye over at vi prøver... Blir så skuffet når det ikke går bra! Også er det egenlig litt slitsomt å tenke på prøvingen så mye...

Lykke til til alle dere andre!!!

Annonse

Takk Cayennisen min <3 :)

druestilk: det var som svarte da :( Har du hatt el mye tidligere enn antatt da tro? Hvordan ser syklusene dine ut sånn ellers med lengde? Off så utrolig kjipt :( Jeg blir så lei meg når mine sykluser tuller med 1 til 2 dager pluss minus. Det er et mye større slag i trynet enn å ikke bli gravid.

Synes tiden før el er uhyre spennende for vil være sikker på at alle aksjer er lagt i rett tid og føler spenning med det, men etter el er det bare kjedelig. Vet jo at mensen kommer hver gang så har ikke noe grunn til å sette opp testdag eller noe som helst. Vil bare få mensen og få det overstått.

Ja, veldig kjipt... Tror jeg hadde el for ca 14dg siden,ja... Er første pp, så jeg vet ikke helt når i syklusen jeg har brukt å hatt det... Men den siste tiden har syklusen minvert på ca 45 dager... Så derfor er jeg egentlig litt glad for at mensen kom nå, når den uansett kom. Kanskje syklusene blir litt kortere, og mer " normale " frammover.

Kan godt forstå hvordan du har det, lillefie, nårvi prøvde på nr1 tok det veldig lang tid, og til slutt hadde jeg 0 forhåpning til at det skulle gå... Men en måned skjedde det likevell. ;) man vet jo aldri hvilken gang det klaffer.

Men det tar på psykisk at en prøver på noe i lang tid uten at det går... husker at jeg følte meg mislykket... Fikk tilbake litt av den følelsen i dag. Hadde håpet på at det skulle gå med en gang,for det hadde passet så bra, og også siden det tokså lang tid sist gang.

Veeel, spottingen sluttet like fort som den begynte, så teoretisk er det jo fortsatt en sjanse. Veldig rart, aldri spottet slik før :o Tr er heller ikke ventet før tidligst tirsdag og senest onsdag. Har du testet mer, eller??

Endret av **Cayenne**

Annonse

Kan være festeblødning Cayennis! :D Jeg har ikke testa. Har bare to g-tester og de blir ikke brukt før jeg går minst 4 dager over ikm. Er helt forjævlig trøtt, julebordet tok på, hehe. Bare litt merkellig at jeg sov 9 timer natt til i dag og 8 timer natta før. Det burde holde. Måtte ha dupp i går, og i dag har jeg hatt to! Vondt i kroppen av trøtthet. Skulle ønske det var pga spire. Stikker i magen og ble litt bilsyk på tur hjem i dag. Sliten i ryggen og. Har kjent dette tuuuusen ganger før dessverre :(

Veeel, spottingen sluttet like fort som den begynte, så teoretisk er det jo fortsatt en sjanse. Veldig rart, aldri spottet slik før :o Tr er heller ikke ventet før tidligst tirsdag og senest onsdag. Har du testet mer, eller??

Kanskje festeblødning :)

Litt sent med festeblødning ca 12 dpo, men er jo teoretisk mulig. Men tror det ikke før jeg får se det... Vel, jeg tror som sagt du er gravid Fie, den trøttheten er jo særegen, og eneste tegnet på at jeg var gravid første gang var at jeg ble litt bilsyk da jeg satt framme i bilen, noe jeg ikke pleier å bli ellers. Krysser alt!! :D

Jeg tok en test likevel. Blendahvit. Masse lykke til vidre jenter :) Skal følge dere i uka som kommer og håper på positive tester! Siste sjans med prøving på naturmåten her blir i januar så jeg kommer ikke til å melde meg inn i ny ikm-gruppe nå. Blir å finne på assistert befruktning heretter for de som holder et øye med meg. Trist å forlate bli gravid. Slag i trynet å ha vært her så lenge uten noe resultat. Skal spionere litt på gamle travere og holde øye med dere :)

Stor klem og takk for meg :)

Sier det her også jeg: masse lykke til videre LilleFie!!

Jeg hopper nok over til neste ikm gruppe om ikke så lenge. Alle tegn på mensen er her sukk :( kjøpte tilogmed tamponger idag så...

Ja ja - life's a bitch!

Nå skal jeg spise opp alle chocolate chip cookiesene jeg lagde igår!

Håper dere andre sitter med positiv test innen uka er over :-) Vil ikke ha dere med meg over i IKM uke 2 ;-) Lykke til!!

Jeg får se positivt på det, kan trygt nyte et glass vin

til juleribba :-) Og så kommer vel EL den uka, så da kan jeg ønske meg spire i julegave :-)

Har ikke prøvd lenge, bare 2 pp, men har hatt full klaff på 1.forsøk de andre 2 gangene, så da vil jeg liksom ikke innse at det skal ta tid nå... Har jo blitt eldre siden sist, det kan vel også ha en innvirkning...

Deppe litt i dag, så bare kose seg frem til neste EL og vente i spenning frem til neste IKM. Mannen er litt i tvil om han vil ha en til, så for hver gang spiren ikke sitter er jeg redd han vil ombestemme seg også.... Men romjula er en tid med ro og kos, så da satser jeg på at det blir min tur!! Neste IKM ventes 6 eller 7 januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...