PeppaPig Skrevet 30. november 2012 #126 Del Skrevet 30. november 2012 Nåmmin Så godhjerta dere er PeppaPig Verden trenger mennesker med hjertevarme for både smått og stort. Koselig med dyr i huset. Håper ikke det sitter en fortvilt eier noe sted, isåfall burde vedkommende få info om dere sånn som dere har stått på med etterlysning av eier! Håper inderlig at det blir full klaff likevel for dere, det sies jo at det skjer når man minst venter det og man egentlig er opptatt med andre ting. Ble bare tull med aksjene her og denne gang. Fikk lagt i går og dagen før som mest relevante aksjer. Fikk pos test i går. Nå stakk mannen ut på utrykning og kommer vel så sent og sliten hjem at det ikke blir noe siste sjans tenker jeg. Rart med det, men etter så lang tid blir man bare vant til at det skjer uforutsette hindringer. Det er surt, men who knows? Selv satt jeg vakt i stallen i natt for hest med kolikk og vridning i tarmen. Det gikk heldigvis bra med den! Fikk lagt aksjer før jeg måtte dra, men var bare å glemme å ligge i ro etterpå og de triksene der. Rett opp og ut! Kanskje det er nå det går Maler med oljebasert maling inne på stua og, og glemmer å spise folat. Let's wait and see Har hatt litt retailtherapy idag og kjøpt inn utstyr til katten for over 1000kr så vi burde jo fader meg ikke finne eieren hahaha Neida, bare tuller. Er bra om vi finner eieren, men hvis ikke så har hvertfall katta det bra her Skal ta den med imorgen for å sjekke om den er utstyrt med mikrochip og da eventuelt få den tilbake til eieren. haha ja det er vel denne mnd her det blir full klaff siden jeg står med kattedritt opp til ørene og absolutt ikke har tenkt baby i det hele tatt.. Her nytes det vin og kaffe, og folat ga jeg opp for et par mnd siden da jeg ikke hadde flere gravidvitaminer igjen Oj sann - Bra det gikk bra med hesten! Bor du på gård eller bare jobber du i stallen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144787272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 30. november 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 30. november 2012 Nåmmin Så godhjerta dere er PeppaPig Verden trenger mennesker med hjertevarme for både smått og stort. Koselig med dyr i huset. Håper ikke det sitter en fortvilt eier noe sted, isåfall burde vedkommende få info om dere sånn som dere har stått på med etterlysning av eier! Håper inderlig at det blir full klaff likevel for dere, det sies jo at det skjer når man minst venter det og man egentlig er opptatt med andre ting. Ble bare tull med aksjene her og denne gang. Fikk lagt i går og dagen før som mest relevante aksjer. Fikk pos test i går. Nå stakk mannen ut på utrykning og kommer vel så sent og sliten hjem at det ikke blir noe siste sjans tenker jeg. Rart med det, men etter så lang tid blir man bare vant til at det skjer uforutsette hindringer. Det er surt, men who knows? Selv satt jeg vakt i stallen i natt for hest med kolikk og vridning i tarmen. Det gikk heldigvis bra med den! Fikk lagt aksjer før jeg måtte dra, men var bare å glemme å ligge i ro etterpå og de triksene der. Rett opp og ut! Kanskje det er nå det går Maler med oljebasert maling inne på stua og, og glemmer å spise folat. Let's wait and see Har hatt litt retailtherapy idag og kjøpt inn utstyr til katten for over 1000kr så vi burde jo fader meg ikke finne eieren hahaha Neida, bare tuller. Er bra om vi finner eieren, men hvis ikke så har hvertfall katta det bra her Skal ta den med imorgen for å sjekke om den er utstyrt med mikrochip og da eventuelt få den tilbake til eieren. haha ja det er vel denne mnd her det blir full klaff siden jeg står med kattedritt opp til ørene og absolutt ikke har tenkt baby i det hele tatt.. Her nytes det vin og kaffe, og folat ga jeg opp for et par mnd siden da jeg ikke hadde flere gravidvitaminer igjen Oj sann - Bra det gikk bra med hesten! Bor du på gård eller bare jobber du i stallen? Fnis Håper det løser seg rask med katten, man blir jo fort glad i dem Jeg er 2 dpo og koser meg med halv flaske rødvin, wooooooohooo hey baby I'm a rockstar Er alene hjemme til i morgen. Ikke så mye som chihuahuaen engang her Jeg bor på småbruk helt nede ved sjøen, har sandstrand på eiendommen så her er det herlig. Er hestejente og ei venninne bor like ved på småbruk med egen stall. Der har vi en ettårig hingst og en ti år gammel vallak som jeg har på heltid. Skal opp og fli opp i paddocken hans i helgen så jeg blir stående med møkk til ørene jeg og Folat ser jeg på som unødvendig å ta etter så lang tid med krystallklare hvite tester. Gidder bare ikke å gå i skapet. Men tenkte å ta meg sammen nå før ivf. Man skal jo begynne på det 3 mnd før så.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144787343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeppaPig Skrevet 30. november 2012 #128 Del Skrevet 30. november 2012 Det høres deilig ut med egen sandstrand på eiendommen. Vi bor over 3 timer fra sjøen SUKK!! Ikke helt det samme å dra på badeland som det er å dra på stranda haha jenta mi hadde digget deg! Egne hester og greier - jeg tror du hadde blitt bestevenninna hennes for er det noe hun ønsker seg så er det Heeeeest mamma! Heeeest, jeg vil ha heeeest! Tja, passer kanskje bra å starte på folat nå. Jeg mener å ha lest ett sted at det ikke er bra å ta for mye folat heller - men siden man ikke vet når man blir gravid så er det jo litt vanskelig å vite når man skal begynne å ta det. Men siden du vet når ivf oppstarten er så passer det jo bra å starte med det igjen nå Vet du hvor stor sjanse det er for graviditet med ivf per forsøk ? Er det høyere enn ved "normal" befruktning? Det er vel høyere sjanse for å få "flerlinger" tror jeg hvertfall. En venninne av meg fikk satt inn 4 egg og det var 2 som "satt". Men i uke 6 så mistet de den ene og endte opp med en sønn Hun skal starte opp med ivf igjen nå etter nyttår for å få andremann og er veldig redd for å få tvillinger/trillinger eller fler. De er kanskje litt mer restriktive i Norge med hvor mange egg de setter inn - men her virker det som det er fritt vilt alt ettersom hvilken klinikk du går til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144787527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 30. november 2012 #129 Del Skrevet 30. november 2012 Her er også aksjene lagt på de rette dagene, så det blir veldig spennende neste helg og de siste dagene før IKM :-) Håper dagene går fort!! Katter er herlige! Har selv 2 stk, eldste er snart 13 år <3 God helg!! Her blir det litt vasking i helga tenker jeg. Pynte til advent. En herlig tid synes jeg. Dagene i desember frem til jul :-) Nisser, lys,pepperkakebaking, julegavehandling osv. God natt :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144787617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 30. november 2012 #130 Del Skrevet 30. november 2012 Ja, jeg er på julebord... Er sannsynligvis 2-3 dpo, men drikker akkurat det jeg har lyst på... Gjorde ikke det før. Var faktisk edru i min søsters bryllup i juni firdi jeg var mellom el og ikm. Nå er jeg lei av å tenke på det... Så her lever jeg som normalt fram til positiv test nå. Har det moro, da. Så moro at jeg sitter på BIM... :-) Er inne og lrser hver dag, så jeg følger med:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144787775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #131 Del Skrevet 1. desember 2012 Det høres deilig ut med egen sandstrand på eiendommen. Vi bor over 3 timer fra sjøen SUKK!! Ikke helt det samme å dra på badeland som det er å dra på stranda haha jenta mi hadde digget deg! Egne hester og greier - jeg tror du hadde blitt bestevenninna hennes for er det noe hun ønsker seg så er det Heeeeest mamma! Heeeest, jeg vil ha heeeest! Tja, passer kanskje bra å starte på folat nå. Jeg mener å ha lest ett sted at det ikke er bra å ta for mye folat heller - men siden man ikke vet når man blir gravid så er det jo litt vanskelig å vite når man skal begynne å ta det. Men siden du vet når ivf oppstarten er så passer det jo bra å starte med det igjen nå Vet du hvor stor sjanse det er for graviditet med ivf per forsøk ? Er det høyere enn ved "normal" befruktning? Det er vel høyere sjanse for å få "flerlinger" tror jeg hvertfall. En venninne av meg fikk satt inn 4 egg og det var 2 som "satt". Men i uke 6 så mistet de den ene og endte opp med en sønn Hun skal starte opp med ivf igjen nå etter nyttår for å få andremann og er veldig redd for å få tvillinger/trillinger eller fler. De er kanskje litt mer restriktive i Norge med hvor mange egg de setter inn - men her virker det som det er fritt vilt alt ettersom hvilken klinikk du går til... Hest er best vet du, hehe Jeg er usikker på tall ifm ivf. Jeg troooor det er ca.25 % sjans å bli gravid med det, likt som å få det til naturlig. Vi med endo har like stor sjans for suksess som ''friske ivf'ere''. Det er visst noe usikkerhet om tallene fordi de ikke har vært nøye nok med å skille ''oppnådd graviditet'' fra ''fullgått og oppnådd fødsel''. Tallet for oppnådd graviditet er jo høyere enn oppnådde fødsler siden mange mister i mellomtiden.. De har visse retningslinjer her ja ift antall egg ved innsett. De setter ikke inn fler enn ett før det er gjennommført x antall mislykkede forsøk tror jeg. Blir uansett spennende Jeg har sett på dette som en enorm nedtur, en bekreftelse på at jeg nok en gang feiler ift helse og kropp, men nå tenker jeg mer at ingenting kan stoppe meg, og at jeg skal vinne om jeg så må tvinge kroppen til å høre etter (med prøverør). Vil bare ha NOE normalt med kroppen min jeg og.. Heldigvis fikk jeg klarsignal fra hjernekirurgen min om at aneurysmet tåler svangerskap Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144787972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GravidNÅ! Skrevet 1. desember 2012 #132 Del Skrevet 1. desember 2012 Hmmm.... vondt vondt vondt! Rart hvordan man merker hvordan kroppen forandrer seg med syklusen når man har startet som prøver! Aldri tidligere lagt merke til EL vondter og slim osv. Men nå merker jeg alt!! Samboeren er dessverre borte denne helga, tror jeg har EL i disse dager, men fikk han med meg på soverommet før han dro på torsdag, så er det rett opp igjen når han kommer hjem i morgen ettermiddag! Tester ikke etter EL så bare regner med jeg har 28 dagers sykluser. Har laget gavekalender til gubben, om jeg får positiv test får han den i kalendergave! =) Åh, tiden går sakte........ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144788697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 3. desember 2012 #133 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Mandag - ny uke - nye muligheter. En dag nærmere testing... hehe... Når begynner dere å teste da, damer? Er ingen testoman som har masse billig-tester jeg. Har 3 CB på lager, drøyer til hvertfall mandag med å teste første gang. I mens får jeg bare fylle på uken med andre ting, så tiden går så fort som mulig... hehe... Selv om jeg i grunn har maaasse jeg skulle ha ordnet før jul, så tida kan ikke gå sååå fort heller. Ha en fin og kald mandag Endret 3. desember 2012 av Møøø - ønsker en ny kråke? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144793526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #134 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg tester ikke før jeg er ihvertfall 4 dager late. Har bare et par tester igjen tror jeg, og strengt tatt ingen grunn til å forvente noe action her dessverre.. Skal hos lege og få resept på antibiotika en av de nærmeste dagene, har en lei uvi jeg ikke greier å bli kvitt på egenhånd. Får mark av å dra til lege, har ikke gjort annet de siste årene. Heldigvis har jeg ''juleferie'' fra sykehuset nå da Krysser alt jeg har for dere jenter! Det er garantert en eller flere som får en spesiell julepresang i år her i uka vår Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144795183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeppaPig Skrevet 3. desember 2012 #135 Del Skrevet 3. desember 2012 LilleFie: Blir jo kjempespennende i tiden fremover for deg. Endelig ser du jo "lyset i enden av tunnelen" Det er jo mange som blir gravide ved naturmetoden da de skal begynne på ivf, så jeg blir ikke overrasket om det faktisk klaffer for deg denne ppen Møøøø: Jeg er (var) selverklært testoman og testet gjerne fra dpo 9 til den dagen mensen kom. Men nå så gidder jeg ikke teste før dagen etter jeg regner med at mensen kommer. Når man har prøvd lenge nok så er man lei av å se hvite tester og ikke minst lei av å bruke penger på det. Jeg har holdt meg litt borte fra forumet de siste ukene fordi jeg har tenkt altfor mye på det med baby i det siste. Det ble altoppslukende (er det et ord?) og jeg var jo hele tiden inne på babysider og drømte meg bort. Så jeg la bort mobil, ipad, data og andre duppedingser som jeg kunne gå på nettet med og det har vært en befrielse! Jeg tror jeg tilsammen har surfet 2 timer de siste 2 ukene og majoriteten av den tiden har faktisk gått på å finne julegaver til familie og venner. Selvfølgelig en liten titt innom her, men ikke fullt så mye som jeg har vært før. Det har vært deilig! Ha en superduper mandag! Vi har snikstartet på julen og har satt opp både juletre og pyntet til jul. Ikveld står julefilm (3åringens ønske er Santa Paws 2 - så lenge det er søte valper med så er hun solgt), candycanes, klementiner og varm sjokolade på menyen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144795934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 3. desember 2012 #136 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg tester ikke før jeg er ihvertfall 4 dager late. Har bare et par tester igjen tror jeg, og strengt tatt ingen grunn til å forvente noe action her dessverre.. Skal hos lege og få resept på antibiotika en av de nærmeste dagene, har en lei uvi jeg ikke greier å bli kvitt på egenhånd. Får mark av å dra til lege, har ikke gjort annet de siste årene. Heldigvis har jeg ''juleferie'' fra sykehuset nå da Krysser alt jeg har for dere jenter! Det er garantert en eller flere som får en spesiell julepresang i år her i uka vår Har du prøvd en hel presset sitron med ca like mye vann? Gjentas etter noen timer, ev. Neste morgen og deretter etter et døgn tror jeg det var. Fikk slutt på mine ille, blodige uvi'er, ikke hatt det på 15 år nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144796144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #137 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg tester ikke før jeg er ihvertfall 4 dager late. Har bare et par tester igjen tror jeg, og strengt tatt ingen grunn til å forvente noe action her dessverre.. Skal hos lege og få resept på antibiotika en av de nærmeste dagene, har en lei uvi jeg ikke greier å bli kvitt på egenhånd. Får mark av å dra til lege, har ikke gjort annet de siste årene. Heldigvis har jeg ''juleferie'' fra sykehuset nå da Krysser alt jeg har for dere jenter! Det er garantert en eller flere som får en spesiell julepresang i år her i uka vår Har du prøvd en hel presset sitron med ca like mye vann? Gjentas etter noen timer, ev. Neste morgen og deretter etter et døgn tror jeg det var. Fikk slutt på mine ille, blodige uvi'er, ikke hatt det på 15 år nå Nei, men det skal jeg prøve, jeg har sitron som mannen har kjøpt Blir en sur opplevelse! Har grapefruktjuice og to kartonger appelsinjuice og, pluss spist 5 klementiner daglig. Fikk det etter jeg satt på stallgulvet den natten med kolikkhesten. Brrrrr! Nå går jeg og blander sitronvann Takk for tips med blandeforholdet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144796281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 4. desember 2012 #138 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja nå nærmer det seg IKM for alle oss her inne!! Neste onsdag eller torsdag for min del... dvs 6 dpo idag tror jeg.... Skal prøve å la være å teste før IKM , men spørs om jeg klarer det ; ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144797594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #139 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg er også 6 dpo i dag. Kjenner ingen verdens ting, så da blir det rødvin og Baileys, rakfisk og røkt laks til jul Gleder meg til det og det er ett fett når tr kommer for nå har jeg ikke så vondt lenger når jeg har mens som da jeg hadde masse endo Er glad jeg er såpass likegyldig til det. Skulle ønske de som er mest deppa over å være sliter kunne ha fått noe av likegyldigheten min. Livet ble så mye enklere da det inntraff.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144797706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 4. desember 2012 #140 Del Skrevet 4. desember 2012 Halloooo Fie, jeg har aldri kjent noe før 6 uker når keg har vært gravid (og det er vanlig), og så forventer du å kjenne noe kanskje før egget har festet seg? Tror du er gravid, jeg - ofte mindre symptomer da Jeg har masse strekninger i lysken nå (7-8 dpo) men er sannsynligvis ikke gravid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144798029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 4. desember 2012 Halloooo Fie, jeg har aldri kjent noe før 6 uker når keg har vært gravid (og det er vanlig), og så forventer du å kjenne noe kanskje før egget har festet seg? Tror du er gravid, jeg - ofte mindre symptomer da Jeg har masse strekninger i lysken nå (7-8 dpo) men er sannsynligvis ikke gravid Hæhæ, tror jeg satte standarden den pp'n jeg hadde svak pos test. 6 dpo fikk jeg plutselig akutte kramper i livmora, det var så vondt at jeg ikke greide å puste i panikk! Hylskreik og lå over fanget til mannen og klamra meg fast. Det gikk fra null pain til et skrekkslagent helvete på bare 30 sekund. Det varte i 5 min og var rett før vi kjørte til sykehuset. Bare visste at det hadde skjedd noe der inne da. Fikk svak positiv 5 dager etter.. Hvis jeg ikke kjenner noe ca. ei uke etter så innbiler jeg meg at det ikke gikk liksom. Jeg vet det er teit, men den kjemiske der er det nærmeste jeg har kommet så har ikke noe annet å referere til. Wooohoooo så spennende da!! Tenk hvis du har julespire!! Skulle ikke forundre meg! Krysser det jeg eier og har for det! Kan løpe ned til stranda og krysse taren og, haha Jeg skal hente ut medisin mot uvi i morgen. Måtte gi meg til slutt med staheten. Baaah! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144798216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 4. desember 2012 #142 Del Skrevet 4. desember 2012 7 dpo her tror jeg... Vi hadde ikke sex onsdag, ikke torsdag el fredag heller... Men hver dag frem tilogmed tirsdag da, bør jo holde det om EL var tirsdag, ikke sant?? Hadde hvertfall EL-slim på mandag. Og krigerne hans lever jo inntil 96 timer, er det ikke så?? Ble plutselig redd for at vi missa sjansen her.... Sikkert bare psykisk :-P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144798266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #143 Del Skrevet 4. desember 2012 Hvis du ikke feiler noe så skal det holde ja Jeg har surt miljø pga endo så jeg må ha påfyll hele tiden. Kikket på sperm race dokumentaren for noen dager siden. Ut fra den dokumentaren er det nesten ingen vits i å ha seg før selve el dagen og dagen før da det er en tykk slimpropp som sperrer for all inntrengelse i mormunnen før den tid. Fikk sjokk av hvor mye som skal til for å bli gravid. Størrelsesforholdet mellom sædceller, eggleder og egg er laget sånn at mennesker er sædcellene og store daler blir egglederne slik at vi skal skjønne hvor smått og langt og digert alt er. Anbefaler alle nysgjerrige å sjekke dokumentaren på youtube. Den er delt inn i 5 deler og heter The great sperm race. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144798425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 4. desember 2012 #144 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, kryss taren for meg Fie! He he iPhonen ville skrive tarmen, men det blir kanskje litt overkill De filmene skal jeg jammen se. Jaaaaaaaaaaaa, jeg tror det er vår tur nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144798505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 4. desember 2012 #145 Del Skrevet 4. desember 2012 Og god bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144798510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #146 Del Skrevet 4. desember 2012 Hahahaha, jeg kan krysse tarmen og jeg, hva gjør man ikke? Miiiihi Ironisk at jeg fikk uvi av en hest med vridd tarm, hehe! Thank you hunipunch Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144798788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 4. desember 2012 #147 Del Skrevet 4. desember 2012 LilleFie; jeg så nettopp the great sperm race, og for en fantastisk dokumentar! Anbefaler virkelig alle som er litt over middels interessert i å lage barn, å se den! :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144799372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #148 Del Skrevet 4. desember 2012 Så bra! Den var skikkelig lærerik og artig laget Skjønner mye bedre hvor langt spermen reiser og den harde kampen de kjemper for å nå frem. Helt utrolig at det er noen som kommer frem i det heletatt. Tenk at immunforsvaret vårt går til angrep på småtrollene f.eks! Null logikk i det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144799603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 5. desember 2012 #149 Del Skrevet 5. desember 2012 Så bra! Den var skikkelig lærerik og artig laget Skjønner mye bedre hvor langt spermen reiser og den harde kampen de kjemper for å nå frem. Helt utrolig at det er noen som kommer frem i det heletatt. Tenk at immunforsvaret vårt går til angrep på småtrollene f.eks! Null logikk i det Ja, er det ikke rart. Skulle jo tro at kvinnekroppen tok godt vare på spermen når den først var der. Hva skulle ellers være vitsen med å "lokke til seg" en mann og forføre han? Uansett en veldig lærerik og fascinerende dokumentar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144800907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Symbio Skrevet 5. desember 2012 #150 Del Skrevet 5. desember 2012 Sniker inn her fra uke 49. Lillefie, kan du lage et eget innlegg om den filmen. Så flere kan se det tipset? Kjempe morsomt å se på, måtte flire et par ganger! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989460-mensen-ikke-kom-i-uke-50/page/6/#findComment-144800919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå