Gå til innhold

Mensen! - Ikke kom i uke 50!

Anbefalte innlegg

Haha, se der ja =)

Tester ikke for EL jeg, men håper å treffe =) Nå har vi jo vært prøvere i ca en uke;) Så trenger vel ikke stresse med å teste ennå!

Da har du sikkert el ;) Noen ganger kan det komme noen "tråder" blod i trusa i forbindelse med el. Det sies at man er ekstra fruktbar når dette skjer :) Den sitter vel 1 pp hos deg :D

Men har jo bare gått en uke siden forrige mensen :o ? kan man få EL så fort?

Wææææ, bli nesten stressa jeg! *sende meld til kjæresten å sier at han må komme hjem* HAHA, gærne damer ;)

Fortsetter under...

Tror jeg hadde EL i går, vi la inn aksjer. I natt drømte gubben at jeg var gravid, i tillegg var jeg innom bestemor og bestefar til mannen, bestefaren sa han hadde drømt i natt at jeg var høygravid.... Og de har absolutt ingen anelse om at vi har planer om en til...... Litt spooky om jeg faktisk blir gravid denne mnd da altså.... :-)

Hurra Cayennis :)

Her er hele syklusen ødelagt, igjen.. Har en som plutselig har fått kalde føtter/prestasjonsangst her så får bare gå å vente til prøverør jeg. Masse lykke til alle sammen. Testa i dag og har oppadstigende styrke på strek, så da er den positiv i morgen, men det hjelper jo ingenting uten aksjer.. Skal følge dere og krysse fingrene for dere :)

Å nei, Fie! :( Men er det ikke mulig at han forandrer mening om en dag eller to? Holder å legge inn aksjer en dag, vet du! Bare si at du har hatt el, f.eks. Jeg kan ikke fortelle mannen at jeg har el, da får han også helt hetta/kalde føtter og tenker på hvor mye jobb det blir med en til...

Lykke til og stor trøsteklem :wub:

Her ble det hanky panky fredag, lørdag og i går (mandag) som jeg trodde var dagen før el siden testen var positiv, men tror kanskje el var da siden jeg ikke har noen smerter lenger i dag. Og det er bra, for nå har mannen dratt på jobbreise helt til fredag!

Andre som har fått positiv el-test på selve el-dagen og ikke bare dagen før??

Annonse

Uff... Jeg hater denne ventetiden! Vet at det er alt for tidlig å teste, men har allerede brukt opp alle billigtestene mine.... ;p

Går og har mensmurringer og har litt utflod som er blanding mellom melk og lotion.. Kjenner etter alle tegn. :P fikk jo eggløsning en uke før jeg trodde jeg kom til å få det og er nå 5dpo. Er ganske trøtt og svimmel, men det henger sikkert sammen med eksamensnerver og mye lesing i det siste....

Men jeg er litt i tvil på hva de mens-murringene betyr?

Er det vanlig å få "mensen" tidligere viss et befruktet egg ikke fester seg?

Å nei, Fie! :( Men er det ikke mulig at han forandrer mening om en dag eller to? Holder å legge inn aksjer en dag, vet du! Bare si at du har hatt el, f.eks. Jeg kan ikke fortelle mannen at jeg har el, da får han også helt hetta/kalde føtter og tenker på hvor mye jobb det blir med en til...

Lykke til og stor trøsteklem :wub:

Her ble det hanky panky fredag, lørdag og i går (mandag) som jeg trodde var dagen før el siden testen var positiv, men tror kanskje el var da siden jeg ikke har noen smerter lenger i dag. Og det er bra, for nå har mannen dratt på jobbreise helt til fredag!

Andre som har fått positiv el-test på selve el-dagen og ikke bare dagen før??

Jeg kan herved meddele at jeg er back in business ;) Traaalalalalalala! Jeg får alltid to like sterke streker dagen før (sånn som i dag på cd14), og alltid mørk lilla strek dagen etter like sterk strek. Forventer derfor at jeg får møøøørk strek i morgen. Har ikke peiling når egget slipper ift pos test, men håper vi kom inn i en poss trend nå nettopp sånn at han klarer å prestere noen dager til.

Ja disse ventedagene er slitsomme : ))

2 uker til jeg kan begynne å teste tipper jeg.....el idag eller imorgen i følge syklusen jeg pleier å ha hvertfall.... med sex hver dag den siste uka så har vi vel hvertfall gjort det vi kan hahaha..... Så da er det bare å veeeente...

Hørte noen andre her inne som hadde drømt at de var gravide... Det har jeg også drømt...Rett etter mensen nå sist drømte jeg at jeg tok en test og at den var positiv : )) ble skikkelig skufffa når jeg våknet da : ) satse på at jeg har sanndrømt !!

Håper ventetiden frem til IKM går fort! her går det hvertfall i et med nytt hus, ny jobb, ny by og hjemme med barn med omgangssyken ; )) hurra hurra

Ha en fin dag jenter.....

Annonse

Mannen min sa i går at han ikke tror jeg blir gravid nå, jeg stresser for mye... Er dessverre litt enig med han... Jeg stresser altfor mye... Men har hatt en veldig rolig uke nå, så det passer jo bra sammen med EL. Han klarte hvertfall å skru ned forventningene mine litt, så jeg ikke blir altfor skuffet om det ikke skulle klaffe denne mnd. :-) Ha en fin dag damer!!

Jeg har både stressa og vært fullstendig avslappet og care pga. null tro på at det vil gå i 19 pp'er nå. Og still nothing her.. Klarer ikke å skjønne logikken i denne påstanden om at det går når man ikke tenker på det. Når ble tanker prevensjon liksom..

Voldtektsofre blir jo dessverre gravid de og, til tross for null kjærlighet, tvang, livredd, hylskrikende og verste traumen under unnfangelsen.. Klarer bare ikke å forstå hvilken sammenheng det skal ha. Tenk på Fritzl dattra som var innestengt i kjelleren til sin far og fødte hans barn der gang på gang.. Hvorfor skulle ikke et par som elsker hverandre og lever på en rosa sky få det til (med mindre man stresser så mye at eggløsningen uteblir) ? :)

Jjsann nå har det vært en stund siden jeg har vært her inne, og jeg ser at symptomjakten snart er på gang for mange hehe :D

Her har det gått i ett siden sist uke..

Det siste som har skjedd på fronten her er at vi har blitt adoptert av en kattunge.. Her en kveld så fikk vi besøk av en liten kattepus, vi slapp han ikke inn eller noe - men allikevel ble han stående utenfor å mjaue fra 18 på kvelden til 5 på morgenen.

Da ble mannen min lei og tok han med seg inn og ga han vann og litt mat (vi hadde tilfeldigvis litt krabbe liggende i kjøleskapet) og da var det jo gjort.

Vi har hengt opp lapper i nabolaget og lagt ut på internett at vi har funnet en katt - men om ingen melder seg som eier så har vi da fått et kjæledyr. Min 3åring er spludrende glad og istedenfor at jeg må mase om at hun må stå opp på morgenen så hopper hun ut av senga kl 6 for å leke med pus.

Alt dette styret med katten har jo ført til at vi ikke har hatt sex så ofte da den lille fritiden vi har sammen har gått til å sjekke om katten er mikrochippet, legge ut lapper alle postkasser om funnet katt, snakke med naboer osv osv

Så jeg vet vel egentlig at det ikke har klaffet denne pp og melder meg herved ut av symptomjakten :P

Nåmmin :) Så godhjerta dere er PeppaPig :D Verden trenger mennesker med hjertevarme for både smått og stort. Koselig med dyr i huset. Håper ikke det sitter en fortvilt eier noe sted, isåfall burde vedkommende få info om dere sånn som dere har stått på med etterlysning av eier!

Håper inderlig at det blir full klaff likevel for dere, det sies jo at det skjer når man minst venter det og man egentlig er opptatt med andre ting.

Ble bare tull med aksjene her og denne gang. Fikk lagt i går og dagen før som mest relevante aksjer. Fikk pos test i går. Nå stakk mannen ut på utrykning og kommer vel så sent og sliten hjem at det ikke blir noe siste sjans tenker jeg. Rart med det, men etter så lang tid blir man bare vant til at det skjer uforutsette hindringer. Det er surt, men who knows?

Selv satt jeg vakt i stallen i natt for hest med kolikk og vridning i tarmen. Det gikk heldigvis bra med den! Fikk lagt aksjer før jeg måtte dra, men var bare å glemme å ligge i ro etterpå og de triksene der. Rett opp og ut! Kanskje det er nå det går :) Maler med oljebasert maling inne på stua og, og glemmer å spise folat. Let's wait and see :)

Mandag 10/12

*elibjo

Tirsdag 11/12

*LilleFie

Onsdag 12/12

*Møøø-ønsker en ny kråke?

*HH80

*Lykketroll*morTil2?

*Frk.Frekn

Torsdag 13/12

*Lanabebi86

*Cayenne

Fredag 14/12

Ønskebarn73

Lørdag 15/12

*druestilk

*PeppaPig

*Ønsker spire <3

Søndag 16/12

*GravidNÅ!

Gravid:

Ny IKM:

Da er jeg tilbake i denne gruppen. Trodde jeg hadde IKM 26/11 etter positiv EL test 12/11, men ingen mens har dukket opp, og ny positiv el test ikveld. Sjekker livmortappen også, og den er vidåpen igjen, så ingen tvil om at el er på gang. Kroppen er ordentlig på bærtur. Håper det blir eggløsning nå.... Fått lagt inn litt aksjer, men med en "dødssyk" forkjølet mann blir det ikke så mye prøving... får håpe det blir nok for jeg ønsker meg en positiv graviditetstest til jul:)

Ja nå er det ikke lenge til symptomjakt .. sjekker ikke for EL , men ifølge standard syklus er jeg 1 eller 2 dpo idag.... så litt tidlig å jakte ennå : ))

Fikk hvertfall hatt sex alle de viktige dagene bortsett fra igår for da kom jeg hjem fra jobb kl 23.30... men ekspertene sier jo at sex annenhver dag er nok : )

Håper håper håper på positiv test om et par uker! Det hadde vært toppen av førjulslykke : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...