Gå til innhold

Mensen! - Ikke kom i uke 50!

Anbefalte innlegg

Det går nok bra, I can do it :) Får ikke sove.. Plages med konstant murring/ømhet i formeringsorganene. Tror jeg får en helsikes til el altså!!! Neeesten så jeg vil ta en ibux for å få litt fred framasemurringene, men det skjer ikke.. Baaaah.. Får ligge og høre på sjøen istede og drømme om sommer og beachparty ;) Nattaklem tilbakepå!

Fortsetter under...

Hei Lillefie! Ønsker deg masse lykke til med ivf i februar, og håper seff at det skal klaffe før den tid! Synes du er tøff etter alt du har vært igjennom. Kommer nok til å følge med på deg i kulissene selvom jeg har sjekket ut for godt fra BIM. Vesla er nå 3 uker, rart å tenke på:) Føler jeg liksom var i samme båt som deg, men hadde bare litt mer flaks. Nå er det din tur Lillefie!

Hei Lillefie! Ønsker deg masse lykke til med ivf i februar, og håper seff at det skal klaffe før den tid! Synes du er tøff etter alt du har vært igjennom. Kommer nok til å følge med på deg i kulissene selvom jeg har sjekket ut for godt fra BIM. Vesla er nå 3 uker, rart å tenke på:) Føler jeg liksom var i samme båt som deg, men hadde bare litt mer flaks. Nå er det din tur Lillefie!

Heia Kattungen! :D Tenkte på deg her for bare to-tre dager siden! Gratulerer så mye med lillejenta <3 Det er så velfortjent!! Jeg hadde en kjemisk og fikk faktisk svak positiv test for to pp'r siden, så håpet er ikke helt borte. Legen jeg har på klinikken sier at han harr trua på at vi får det til selv før februar, så vi får bare gjøre en siste innsats på hjemmebane :) Jeg tenker stadig vekk på hva du har greid å få til, og synes det er rart hvis ikke jeg også skal få det til.. Koselig at du holder øye med meg, vil veldig gjerne kunne fortelle deg at jeg har hatt suksess after all :) Kos deg masse med mirakelet ditt snuppe!!

Jeg er dårlig.. Tredje dag med plagsom kvalme nå. Vondt i hodet, og masing i magen. Hadde det ikke vært for at jeg hadde tr så kunne jeg trodd jeg var gravid nå! Husarbeidet ble stykket opp i dag for måtte sette meg ned imellom kvalmebølgene. Håper JEG klarer aksjekjøret!

Fie, det er noe som går tror jeg. Hadde det for et par uker siden - kvalme og kjempevondt i hodet og kroppen. Men du kan jo teoretisk være gravid selv om du hadde en blødning... Ellers har jeg også noen ekle mensmurringer for tiden. Før el! Aldri opplevd det før, noen som har???

Nei, nå skal vi få ungene i seng og kose oss skikkelig med rødvin (for en gangs skyld) og masse sjokolade :D

Ja noe er det iallefall.. Tok 5 dager uten dogåing før jeg måtte tvinge kroppen til å lystre på dass og! Ikke normalt til meg å være.. Samme greia nå igjen.. Baaaah! Tok en el test i dag som var neg. Kos dere masse Cayennis :)

Annonse

Velkommen GravidNÅ! :) Kan noen sette meg opp på torsdag 13? Ingen antydning til el-smerter enda, så satser på at el kommer i midten av neste uke. Er endelig på bedringens vei etter denne kjipe forkjølelsen, og fikk lagt inn et par doser aksjer i går kveld :D Så nå skal det bli minst annenhver dag i minst to uker! :lol:

Går det bedre med deg, Fie? Håper det! :)

Endret av **Cayenne**

Så bra Cayennis ;) Blee i morges her og skal lure han til kvelds og :) Formen er ikke stort bedre, ubehag i maagen enda. Har fått ei ny cyste på eggstokken så vet ikke om den kan være årsak. Fertilitetslegen mente det så ut som ei vanncyste..

Mandag 10/12

*elibjo

Tirsdag 11/12

*LilleFie

Onsdag 12/12

*Møøø-ønsker en ny kråke?

*HH80

*Lykketroll*morTil2?

*Frk.Frekn

Torsdag 13/12

*Lanabebi86

*Cayenne

Fredag 14/12

Lørdag 15/12

*druestilk

*PeppaPig

*Ønsker spire <3

Søndag 16/12

Gravid:

Ny IKM:

Annonse

Hei damer :-) Her legger vi inn aksjer hver dag nå. Hva er symptomer på el? Burde jo sikkert vite det, iogmed at jeg er godt oppe i 30-åra, med 2 barn fra før, men jeg har i grunn aldri vært nødt til å kjenne etter el... Så jeg har nok ikke plagsomme symptomer på det :-P

Ja .... nå er snart de lange og spennende ventedagene mellom EL og IKM her : )

Jeg tester ikke for EL denne mnd , har aldri gjort det før med den to barna jeg har heller. Har beregna EL til tirsdag så da er de bare å kjøre på da haha... Denne syklusen er vi hvertfall i samme hus alle de beste dagene : )

Lykke til alle sammen!

Ja .... nå er snart de lange og spennende ventedagene mellom EL og IKM her : )

Jeg tester ikke for EL denne mnd , har aldri gjort det før med den to barna jeg har heller. Har beregna EL til tirsdag så da er de bare å kjøre på da haha... Denne syklusen er vi hvertfall i samme hus alle de beste dagene : )

Lykke til alle sammen!

Ja, jeg har også beregnet EL til tirsdag eller onsdag, så her blir det mye kos de neste dagene :) Blir ingen EL-testing her heller. Vi legger inn aksjer jevnt, så jeg håper det klafer denne måneden...

Spennende 2 uker i vente ja... Første uka etter EL er jo grei, men andre uka, når man begynner å kjenne etter symptomer... Gru-gleder meg allerede... hehe... Men da er det midt i desember, og mer enn nok ellers å tenke på, så jeg satser på at tida går fort :)

Sant det : ) Den første uka tenker jeg ikke noe på det... men så kommer vi over neste helg hehe... da begynner analyseringa av alt av symptomer .. er jeg ikke bittelitt kvalm kanskje... er ikke puppene litt større enn vanlig haha..

Er jo litt komisk : )

Men så prlver jeg å minne meg selv på at ved begge de to andre svangerskapene mine så merka jeg vel ikke en shit før etter IKM... bare litt ømme pupper som alltid før mensen...

Så følte jeg meg helt fin et par snaue uker etter positiv test... og så begynte en 8 mnd lang spyorgie : ))

Så dersom vi er så heldige at vi sitter med en positiv test i hånda om et par uker så slipper jeg kanskje kanskje kanskje å spy meg gjennom jula : ))

Mandag 10/12

*elibjo

Tirsdag 11/12

*LilleFie

Onsdag 12/12

*HH80

*Lykketroll*morTil2?

*Frk.Frekn

Torsdag 13/12

*Lanabebi86

*Cayenne

Fredag 14/12

Lørdag 15/12

*druestilk

*PeppaPig

*Ønsker spire <3

Søndag 16/12

GravidNÅ!

Gravid:

Ny IKM:

Mandag 10/12

*elibjo

Tirsdag 11/12

*LilleFie

Onsdag 12/12

*HH80

*Lykketroll*morTil2?

*Frk.Frekn

Torsdag 13/12

*Lanabebi86

*Cayenne

Fredag 14/12

Lørdag 15/12

*druestilk

*PeppaPig

*Ønsker spire <3

Søndag 16/12

*GravidNÅ!

Gravid:

Ny IKM:

Joho! Klarte det selv jo ;)

Hm.... i dag var det plutselig litt rosa-aktig blod på papiret. Pleier aldri å blø mellom menstrasjonene! Ble veldig fort borte igjen... jaja! Rart hvordan man begynner å analysere alt når man venter ;)

Testet positivt for EL noen?

Joho! Klarte det selv jo ;)

Hm.... i dag var det plutselig litt rosa-aktig blod på papiret. Pleier aldri å blø mellom menstrasjonene! Ble veldig fort borte igjen... jaja! Rart hvordan man begynner å analysere alt når man venter ;)

Testet positivt for EL noen?

Har du el nå da?

Haha, se der ja =)

Tester ikke for EL jeg, men håper å treffe =) Nå har vi jo vært prøvere i ca en uke;) Så trenger vel ikke stresse med å teste ennå!

Da har du sikkert el ;) Noen ganger kan det komme noen "tråder" blod i trusa i forbindelse med el. Det sies at man er ekstra fruktbar når dette skjer :) Den sitter vel 1 pp hos deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...