Gå til innhold

Mensen! - Ikke kom i uke 50!

Anbefalte innlegg

Mandag 10/12

elibjo

Tirsdag 11/12

LilleFie

Onsdag 12/12

Møøø-ønsker en ny kråke?

HH80

Lykketroll*morTil2?

Torsdag 13/12

En til,please

Lanabebi86

Fredag 14/12

Lørdag 15/12

druestilk

PeppaPig

Søndag 16/12

Fortsetter under...

Velkommen alle "nykommere" :)

Jeg har 'bare' prøvd i 11pp.

Har en på 3 år allerede så om det ikke skjer for meg med det aller første så ser jeg ikke så veldig svart på det. Men ønsker jo ikke altfor stor aldersforskjell heller. 4år er akkurat passe syns jeg.

LilleFie: Jeg har ikke ord for det du har gjennomgått, og sender deg bare en god klem :)

Mammadrøm og Alda: Jeg håper virkelig at drømmen becomes true denne mnd her!!

Krysser fingrene for alle her!!

Ja, fader heller!! Denne måneden er VÅR måned :D :D

Jeg tror mannen er med på å søke hjelp om det ikke klaffer snart. Sjefen hans og kona fikk første sønn med hjelp av IVF og de skal ha søskenforsøk nå etter nyttår. Så jeg tror de har snakket litt om dette og det fikk opp øynene til mannen min med at han ikke er "mindre" mann selv om vi trenger hjelp med nr 2.

Og så har det jo endel å si at den nye helseforsikringen vår dekker MEGET store deler av kostnaden med fertilitetshjelp. (vi bor i usa så må dekke kostnadene selv)

Så da ruinerer vi oss ikke økonomisk om vi skulle trenge hjelp :)

Det skal hvertfall være maks innsats fra min side denne ppen her! Ser ut til å ha min siste mensdag i dag så da er det full rulle herfra og ut! Det hjelper jo også på at det er thanksgiving på torsdag så vi har skikkelig langhelg og skal bare kose oss! Håper på tidlig el denne gangen her :D

Herregud jeg er misunnelig ;) Er skapamerikaner selv, som du sikkert mistenker :P Bra at forsikringen dekker det hos dere, vi må ta opp lån her på 15 000 i verste fall.. Baby skal det bli uansett! Har siste spotting i dag jeg så tenkte å overfalle gubben i morgen og pøse på hver dag! Bor i ny bolig så vi har ett og annet å ta igjen med innvielse, mjeheee! Har litt snåle smerter nedentil og i magen så innbiler meg at jeg får ei helveteseggløsning denne gang! Har trua!

hahaha skapamerikaner :D Vel, Hvis du noengang er i Texas så er det bare å stikke innom :)

Det blir hanky panky hele mnd her også- om jeg så må kjøre til jobben hans i lunchpausen og ta en kjapp en so be it :D

Innvielse av nytt hus høres bra ut!! God unnskyldning for å ha seg litt ekstra da :D

Annonse

hahaha skapamerikaner :D Vel, Hvis du noengang er i Texas så er det bare å stikke innom :)

Det blir hanky panky hele mnd her også- om jeg så må kjøre til jobben hans i lunchpausen og ta en kjapp en so be it :D

Innvielse av nytt hus høres bra ut!! God unnskyldning for å ha seg litt ekstra da :D

Åsså Texas da <3 Er enten et sted i Texas eller Oklahoma jeg vil flytte til eller bo i tornadosesongen. Er tornadogeek på høyt nivå så jeg er faktisk nødt til å dra over dammen for å chase en gang om ikke lenge. Helt besatt! Har flust av chasere fra USA på fb og snakker personlig med Reed Timmer ;) Hehe! Har sjekka ut pris for tornado tour og må ut med 6000 USD for to.. Vi skulle egentli dra neste år i mai, men nå blir det IVF forsøk i februar i stedet. Vil ikke dra dit gravid og kjøre på våte dirt roads med bolle i ovnen! Baaaaah heldiggriiiiis! Er mannen din amerikansk eller?

Haha, synes jeg ser deg komme kjørende for å kreve inn aksjer som den mest selvfølgelige ting i verden :P

Vi bodde i "tornadoalley" (rett ved grensen til Oklahoma) før vi flyttet litt lenger sør. Så det eneste vi får nå er folk som flykter fra hurricanes på kysten og flashfloods ;)

Det var veldig nervepirrende når tornadoalarmen gikk av og du visste at man burde kanskje finne seg et gjemmested. Å chase dem tror jeg ikke at jeg hadde hatt nerver til haha Da skulle jeg isåfall ha vært i samme bil som Reed Timmer eller andre som visste hva de gjorde!

Oj, $6000 for 2 - er det inkludert fly, opphold og alt sånn eller kommer det i tillegg?

Mannen er norsk, men vi flyttet hit med jobben hans fra england (vi bodde der i mange år og han jobbet for amr.firma i england). Vi er her bare på jobb visum i 7år - men advokaten vår sier at vi kan starte på green card prosessen etter nyttår slik at vi får permanent oppholdstillatelse og slipper å tenke på at vi må tilbake til Europa om noen år.

hahaha jeg gjør det meste for at det skal klaffe denne mnd jeg altså :D Mensen er hvertfall over for denne gang så da er det full action fra ikveld!

Må nok innse at jeg har foregrepet begivenheten og lurt meg selv inn på en altfortidlig gruppe. Mener EL var på fredag, som da vil bety tantebesøk neste fredag. Men masse lykke til alle her inne, håper på mange jubelannonseringer. Følger med og heier!

Og stilig med hurricanes! Alt som er voldsomt er gøy..her jeg sitter trygt i sofaen :)

Hei:) ser ut til at jeg hører til her jeg også, endelig fått og ferdig med første TR etter sa i september, så har IKM 15 desember. Noen flinke som kan legge meg til på lista? På forhånd takk:)) Håper det blir mange små julehemmeligheter nå til jul;)

Tror jeg har fått med alle da.

Tok bort deg fra listen En til, please siden du var i en annen ikm uke :)

Ønsker spire - håper så absolutt på en liten julehemmelighet for alle oss :D

Mandag 10/12

*elibjo

Tirsdag 11/12

*LilleFie

Onsdag 12/12

*Møøø-ønsker en ny kråke?

*HH80

*Lykketroll*morTil2?

Torsdag 13/12

*Lanabebi86

Fredag 14/12

Lørdag 15/12

*druestilk

*PeppaPig

*Ønsker spire <3

Søndag 16/12

Hei! Ingen tegn til el her heller, men er kanskje litt tidlig enda...

Dette er den hyggeligste perioden i pp syns jg ;-) bare kos og ingen testing hihi ;-) jg har valgt å ikke teste etter el denne perioden heller. Går det ikke på dette forsøket får jg sjekke litt mer etter el.

Men håper spiren sitter denne gangen :-)

Hadde vært en fantastisk flott julegave!

Annonse

Vi bodde i "tornadoalley" (rett ved grensen til Oklahoma) før vi flyttet litt lenger sør. Så det eneste vi får nå er folk som flykter fra hurricanes på kysten og flashfloods ;)

Det var veldig nervepirrende når tornadoalarmen gikk av og du visste at man burde kanskje finne seg et gjemmested. Å chase dem tror jeg ikke at jeg hadde hatt nerver til haha Da skulle jeg isåfall ha vært i samme bil som Reed Timmer eller andre som visste hva de gjorde!

Oj, $6000 for 2 - er det inkludert fly, opphold og alt sånn eller kommer det i tillegg?

Mannen er norsk, men vi flyttet hit med jobben hans fra england (vi bodde der i mange år og han jobbet for amr.firma i england). Vi er her bare på jobb visum i 7år - men advokaten vår sier at vi kan starte på green card prosessen etter nyttår slik at vi får permanent oppholdstillatelse og slipper å tenke på at vi må tilbake til Europa om noen år.

hahaha jeg gjør det meste for at det skal klaffe denne mnd jeg altså :D Mensen er hvertfall over for denne gang så da er det full action fra ikveld!

Sukk :) Hva jeg skulle gjort for å ha vært deg ei uke! Ja, enig. Det må bli med folk som vet hva de driver med ja, kan masse jeg og etter all nerdingen, men ikke pokker om jeg drar ut alene når jeg aldri har opplevd ei supercelle i praksis! Dominator 2 ftw ;) Jeg har sett masse videoer med "tornado sirens going off" på youtube med headphones, gåsehud over hele kroppen!

Nice, det må være bra spennende å ha en sånn mulighet som dere har! Sitter her og funderer på hva jeg evt. skal ta meg til som jobb der borte, og må nok jobbe en del med overtalelsen for å få med meg mannen dit. Men det hadde vært en ide å bo i Norge, men kunne jobbe hjemmefra og så være i USA april-juli f.eks. Joplin tornadoen f.eks var jo 22.mai, så det er masse action på våren.

Ja, det blir ca.pris for selve touren (ETT, Extreme Tornado Tours), fly tur/retur, lommepenger til mat, penger til evt. hotellopphold i forbindelse med når vi må ta fly i forhold til start og slutt på touren, samt et lite lager med penger til ekstrautgifter hvis noe annet skjer. Har så lyst til å dra at det knyter seg i magen!!

Hei på dere, står til? Noen som har hatt el enda? Ingen tegn her enda - heldigvis, siden jeg er forkjølet og mannen holder god avstand ;)

Bare lækkert her, enn der bortsett fra forkjølelsen? ;) Nææsj, jeg har hatt mensmurringer siden dagen før tr, og skjønner ikke helt hvorfor, men man kan jo tro det kommer ei he*vetes eggløsning ut av dette da? Trykker og er ømt der nede, både i front, under kroppen og der bak. Masete og veldig svak mensmurring liksom, men nok til at jeg kjenner det. Blir slitsomt å ligge på siden om natta faktisk. Skal lete frem noen el-tester fra flyttelasset nå. Kan vel begynne å teste om en 4-5 dager tenker jeg :) Har lagt aksjer i to dager nå så vi er godt igang. Denne gangen leker vi oss bare, og seng og pliktsex er fremmedord. Driter i om det kommer ut igjen også, så dropper forsøket med å ligge i ro med puta i flere timer hver gang.

Her inne var det mange kjente herlige jenter :wub: jeg krysser alt jeg har for dere jenter!!!!! Drømmen om en positiv test er ikke langt unna søtinger ;) jeg heier og heier på dere :D

Uka etter at dere har fått drømmen oppfylt så skal jeg juble også ;)

Høres herrrlig ut det der, Fie! Høres ut som følelsen jeg får når jeg ser F16, kunne virkelig tenke meg å prøve å fly med en sånn en gang! :P

Dossa!!! :wub: Ja, nå skal vi snart gå sammen inn i de lykkelige gravides rekker! :D

Hønny :) er ikke blitt gravid ennå men håper å få juble uka etter at alle dere har testa positivt ;)

Runda 2.5 år som prøver så synes godt at det er på tide med en spire i magen min.

Ønsker dere alle masse lykke til!!!!!! :D

Hahaha Fiesnuppa, du er gaaaal! :lol: Kanskje vi bare skal gi f i prosjekt baby og ta helt av???! He he :) Neida, et barn eller tre er intet hinder. Sitter og ser på 'hemmelig gravid', og der er det en 8-barnsmor som skal ha en til, hun tør ikke si det til barna.. Det skjønner jeg godt :o

Hæhæhæ :D Kanskje ikke helt femi når det kommer til hva jeg blir fascinert av.... :P Kikka på ekte IVF forsøk på youtube i dag og synes det var overraskende sårt å se det.. Satt gråtkvalt! Synes det er utrolig trist at jeg mest sans må ty til det, og det er et nederlag at kroppen min ikke engang på dette temaet kan fungere som hos ''normale''. Det er så mye som feiler meg. Vil oppleve normale ting jeg og. Håper at vi klarer det selv før februar og har til og med begynt å be til ''noe''. Da er man rimelig fortvilt..

Nei nei Fie, sånn må du ikke tenke. Personlig så fatter jeg ikke hvorfor noen ser på det som et nederlag å måtte ty til ivf. Og det kommer en mulighet etter det til å gjøre den ultimate normale tingen, nemlig å føde sitt barn! Da er alt 'unormalt' glemt, det skal jeg love deg! Nattaklem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...