Gå til innhold

Jeg må utstråle en veldig negativ energi eller ha en dårlig aura..

Anbefalte innlegg

siden jeg ikke får noen svar her inne. Da regner jeg med at det er fordi ingen ser noe/ får opp noe på meg. Innen det jeg spør om.

Prøver igjen.

Vil jeg bli gravid før året er omme? Nå i november/desember? Vil jeg få svar på noen av jobbene jeg har søkt og evt få jobb før jul?

Fint med mer enn ett svar. Hvis noen i det hele tatt ser noe da.

født 19.03.1981

På forhånd takk.

Fortsetter under...

siden jeg ikke får noen svar her inne. Da regner jeg med at det er fordi ingen ser noe/ får opp noe på meg. Innen det jeg spør om.

Prøver igjen.

Vil jeg bli gravid før året er omme? Nå i november/desember? Vil jeg få svar på noen av jobbene jeg har søkt og evt få jobb før jul?

Fint med mer enn ett svar. Hvis noen i det hele tatt ser noe da.

født 19.03.1981

På forhånd takk.

vet du... jeg har sett på flere av trådene dine, og trodd at jeg har svart deg før av en eller annen grunn, så derfor ikke jeg har svart... jeg tror ikke at det skjer noe hverken med babye eller jobb før jul.... men føler februar/mars er mnd der det skjer noe spennende :)

Trodde jeg hadde sett på deg før? Kanskje ikke! Jeg får ikke inn noen graviditet akkurat nå! Men jeg får inn jula som en fin tid og litt lykkefølelse! Mulig den sitter da, eller så er vårmnd gode for dere. Får inn ei jente! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...