Gå til innhold

Trenger du dagmamma fra januar 2013? Åsane

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 26år, gift og bor i barnevennlige strøk på toppen av Flaktveit. Jeg er hjemmeværende med min yngste datter født sommer 2012. Hun begynner i barnehage august 2013, da skal jeg selv begynne på videreutdannelse. Selv er jeg veldig glad i barn, har mye omsorg, flink pedagogisk og er svært kreativ. Huset vårt er barnesikkert, og det er mange fine lekeplasser i området. Ønsker du dagmamma hver ukedag eller deltid, stiller jeg opp! Tilnærmet meg mye erfaring som barnevakt som tenåring, og jobbet litt i barnehage tidligere. Jobber vanligvis med funktionshemmede/CP.

Ikke nøl med å ta kontakt om du har spørsmål.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 6 måneder senere...

Hei 

Skriver dette for min datter. Hun har tvilling gutter på 15 mnd. og  skal flytte til Tertnes. Trenger dagmamma når hun skal begynne å jobbe igjen! Guttene er de søteste i verden. I hvertfall i mor-mors øyne :)

Med vennlig hilsen

Norunn

Hei 

Skriver dette for min datter. Hun har tvilling gutter på 15 mnd. og  skal flytte til Tertnes. Trenger dagmamma når hun skal begynne å jobbe igjen! Guttene er de søteste i verden. I hvertfall i mor-mors øyne :)

Med vennlig hilsen

Norunn

Glemte å gi deg tlf. nr. mitt 90036883 Norunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...