Gå til innhold

Er det noen som kan gi meg gode råd??:) vær så snill..

Anbefalte innlegg

Vi har et barn på 2,5 år:) nå den siste tida har jeg fått veldig ømme pupper, og kjenner meg litt "rar", og tror jeg er gravid.. Jeg får en panikkfølelse, og blir redd.. Om det er slik at jeg er gravid, hva synes dere pm det, sia vi har et bqrn på bare 2,5 år? Hååååper noen snille kan beroligge meg litt..

Fortsetter under...

Gutten min blir snart 3 og lillesøster er litt over 1 år. Det var planlagt og har gått kjempebra. Hadde gjort akkurat det samme om igjen. Er selv tett med mine søsken og har alltid vært veldig glad for det.

Det kommer til å gå kjempebra! Hvis du er gravid nå, så rekker hun jo ¨å bli 3 før neste kommer:) Koselig med søsken som er relativt tett i alder. Vi har 3 stk på 4 år, 2 var planlagt, siste var en liten ooops. Men det går veldig bra. Det er kjempekoselig med en liten flokk!

Vår gutt har akkurat blitt 2 år, og vi venter en til i juni.. Han på 2 år er en håndfull nå, men närmer seg 3 år da den lille kommer.. Er spent, men tror det kommer til å gå veldig bra! Er kos med sösken! :)

Annonse

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei! første ble storesøster dagen etter to-årsdagen sin, og det går kjempefint! Har vært tider/dager hvor jeg har tenkt at det hadd vært greit om største var et år gamlere, de forstår jo mer dess eldre de blir. Men hun er flink og tålmodig og sier at "lillesøster er vennen min" <3 Så satser på at det går bra når nr 3 kommer også! Da blir de 3, 1 og nyfødt :)

Jeg har termin om 5 uker, jenta mi er 14 måneder, tenker at ferier blir mye enklere og så kommer de til å ha mye likere interesser. Tenk så kjipt når foreldrene må splitte seg så begge ungene får gjort noe de liker...

Hei :-). Gratulere med den lille i magen :-) Jeg har nesten 3 år mellom mine, å hadde full panikk da jeg oppdaget at jeg var gravid med den minste. Men dette gikk over all forventning. Fra lillemor begynte å bevege seg har de hatt stor glede av hverandre. Nå er de 2år å 8 mnd og 5 år og 5mnd, å de finner på noe å gjøre sammen hele tiden. Jeg synes nesten det er pyton når største skal på besøk til kompiser for da har minste ingen å leke sammen med, og blir veldig masete :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...