Bellita Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Jeg har en aktiv 1-åring som ikke alltid er så stødig på beina. Flere steder vi er på besøk, er det peis som potensielt kan være farlig for en som kommer i full fart og ikke har helt kontroll over kroppen. Så langt har vi satt stoler o.l. foran og/eller stått foran peisen, men det hadde vært kjekt med noe sikring vi kan ta med oss rundt. Jeg har sett på Baby Dan sitt flex 5-system o.l, men har bare funnet den typen som må festes med veggfester. Noen som vet om en type som kan stå på egne ben, men samtidig er stødigere enn utstyr som kompostbingen/valpegrinden fra Plantasjen?
Håpefull77 Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Vi har Baby Dan lekegrind, den har vi satt inntil veggen rundt peisen. Vi tenkte først 5 flex systemet, men den var for kort rundt peisen vår.. Lekegrinden er lik bare et ledd lengere. Vi har ikke mulighet til å bruke veggfeste der vi har peis, skal i følge bruksanvisning gjøre det.. Og det fungerer greit uten. Hun har kommet innenfor, men vi kan uansett ikke la henne være alene. Og den forhindrer henne i å ta på peisen. Jeg tenker at den er tung å dra med seg rundt til folk og tar mye plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå