Gå til innhold

noen som har prøvd gullringtrikset?

Anbefalte innlegg

Trikset med gullring i et hårstrå over mage/håndledd som skal vise om du har gutt eller jente i magen, og hvor mange du har fra før eller får.Er vel litt tidlig, men noen med barn fra før som har prøvd dette? Har så lyst til å prøve, selvom det er tidlig, er bare 7+6. Også har jeg bare hvitt gull :-( vet ikke om det gir samme effekt.

Fortsetter under...

Hehe, testet selv med hvitt gull, (måtte bare) på mage og håndledd, viste gutt her også. Men hvem vet. Lest flere steder på andre forumer at de stemmer ofte :-) ganske sykt egentlig, holdt den over madrassen på senga, stod den helt rolig, mens over magen og håndleddet mitt begynte den å svinge frem og tilbake.

Min er det en diamant på og er hvitt gull. Den viste gutt. Men aner ikke selv om det har noe å si om det er hvitt gull, gult gull, eller med diamanter. :-) er ikke veldig langt på vei jeg heller, så skal bli spennende å se om det forandrer seg, og om hva UL viser :-D

Annonse

Min er det en diamant på og er hvitt gull. Den viste gutt. Men aner ikke selv om det har noe å si om det er hvitt gull, gult gull, eller med diamanter. :-) er ikke veldig langt på vei jeg heller, så skal bli spennende å se om det forandrer seg, og om hva UL viser :-D

Er diamanter på min med hvitt gull også, hehe :D

Velvel, spennende å se om det stemmer da :P Har ingen spesiell følelse på om det er j. eller g. enda.

Ei venninne prøvde trikset på meg sist jeg var gravid,og da viste ringen gutt,og på ul viste det jente. Så stoler på ul jeg:)

Skal vel ikke stole på ringen, er nok ikke det som er meningen heller, men artig å prøve å se :-)

Ei venninne prøvde trikset på meg sist jeg var gravid,og da viste ringen gutt,og på ul viste det jente. Så stoler på ul jeg:)

Skal vel ikke stole på ringen, er nok ikke det som er meningen heller, men artig å prøve å se :-)

Ja,artig å se:) Så kanskje det blir prøvd ut denne gangen også:)

Er diamanter på min med hvitt gull også, hehe :D

Velvel, spennende å se om det stemmer da :P Har ingen spesiell følelse på om det er j. eller g. enda.

Hehe, så artig :-) hva viste ringen din at det ble? Har ingen formening jeg heller om det er gutt eller jente, det spiller ingen rolle, men vi ønsker gutt, jeg mest fordi jeg vil ha gutt først også jente, og samboer fordi han har ei jente fra før. Men så lenge barnet er friskt og velskapt spiller det ingen trille hva det blir :-) men uansett artig å prøve slike "tester". Det kinesiske test greiene sier vi skal ha jente, ringen viser gutt, hi hi. :-D

Er diamanter på min med hvitt gull også, hehe :D Velvel, spennende å se om det stemmer da :P Har ingen spesiell følelse på om det er j. eller g. enda.
Hehe, så artig :-) hva viste ringen din at det ble? Har ingen formening jeg heller om det er gutt eller jente, det spiller ingen rolle, men vi ønsker gutt, jeg mest fordi jeg vil ha gutt først også jente, og samboer fordi han har ei jente fra før. Men så lenge barnet er friskt og velskapt spiller det ingen trille hva det blir :-) men uansett artig å prøve slike "tester". Det kinesiske test greiene sier vi skal ha jente, ringen viser gutt, hi hi. :-D

Samme her, gutt :) Men testet en gang for mange uker siden, da var det jente, haha. Prøvde til og med å lukke øynene og så åpne dem.

Har bare et ønske om frisk baby vi og :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...