Gå til innhold

Renselsen og mensen

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det normalt at renselsen skal vare? Jeg fødte for 8 uker siden, og den siste uken har jeg ikke blødd. Men for 2 dager siden begynte jeg å blø igjen (ganske mye..)! Trodde ikke mensen skulle komme tilbake SÅ fort når man ammer? Har også hadd stikkende/sviende smerter i magen når jeg strekker meg eller løfter babyen..

Har ikke vært på 6ukers kontroll, og har meget lite lyst å dra dit. Jeg er redd det skal gjøre vondt, siden jeg ble sydd etter fødsel. Hva gjør de evt. på en slik kontroll?

Takk for svar :)

Anonym poster: 8616b445eacb7033ab80b612618ba361

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989336-renselsen-og-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg begynte å blø etter jeg hadde gådd en lang tur i skogen i snøen, da kjente jeg stikking i magen, når jeg kom hjem begynte jeg å blø. Kan jeg ha revet opp et sår i livmoren eller noe?

Anonym poster: 8616b445eacb7033ab80b612618ba361

Thanks for the sensible critique. Me and my neighbor were just preparing to do some research about this. Chanel Purses Gucci Outlet Online Louis Vuitton Handbags On Salep I require an expert on this house to resolve my problem. May be that's you!

Anonym poster: 8ce7681e48d6bfef8e51b5770d226a68

Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. Louis Vuitton bags christian louboutin outlet Gucci Outlet Online I don't know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

Anonym poster: 8ce7681e48d6bfef8e51b5770d226a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...