Gå til innhold

Dere som er kvalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Kvalmen min begynte bare for noen dager siden, men den er sååå intens. jeg og må spise for å holde kvalmen borte. varierer hva jeg spiser,men er også redd for å gå mye opp i vekt. vann orker jeg nesten ikke tanken på og har jeg godteri tilgjengelig blir det det. middag syns jeg stort sett er godt men ikke skiver,knekkebrød osv. spiser endel frukt og grønt

Middag! Ostesmørbrød går greit noen timer etter at jeg har stått opp, men kun små porsjoner. Sliter som kirsebær83 generet med brødmat. Vokser i munnen:/

Clementiner og salat går bra, så lenge jeg spiser sakte. Kvalm når jeg er sulten, kvalm hvis jeg spiser for mye (spiser kun 1/2 porsjon som regel, ellers blir jeg helt slått ut av kvalmen.)

Skal kjøpe ingefærøl, for brus frister, og ingefær skal jo lindre kvalme.

Har også laget thaisuppe med masse ingefær, og det gikk veldg vra, så blir vel mer av det fremover.

Uff, sliten av å føle meg i bakrus hele tiden. Svimmel, trøtt og uvel hele dagen.

Må også spise ofte for ikke å spy. Har egentlig ikke lyst på noe, må bare tvinge meg selv til å spise. Klarer bare på litt mat i slengen, spiser som regel en halv brødskive med skinkeost, salte kjeks, riskaker og lignende. Middagsmat og søtsaker frister ikke i det hele tatt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...