Gå til innhold

Hello! Kan noen være så snill å svare meg på litt pinlig spørsmål?? angående sæd:0

Anbefalte innlegg

Heisann! Vi er mitt i første prøvemåned er spente så spente:) kanskje sitter det med en gang , kanskje går det maange måneder, hvem vet?:)

Nå er det slik at min mann er en del eldre, opp i 40 årene og hans spærm spruter ikke! Den renner ut når han kommer! Har dette noe å si på sædkvaliteten hans/fruktbarhet?? Er det noen som har slike erfaringer, der det har blitt spire? Må ærlig innrømme jeg er litt bekymret for om dette har noe å si på evt spiretreff! Hva tror dere?? Er redd for at sæden ikke kommer opp langt nok i livmoren, beklager detaljene.

Jeg tør ikke ta det opp med han enda:/

Hilsen en som ønsker seg en liten spire:)

Anonym poster: c663378025800b57c2f64bc25269672c

Fortsetter under...

jeg tror ikke du skal bekymret deg for det ;) de små klarer å svømme opp selv. Vet om noen som ble gravid ved at mannen kom rett utenfor kjedeåpningen.

Hmm.. Det har jeg aldri tenkt over..;) tror ikke det betyr noe. Sædcellene kan veien. Men du får prøve noen mnd og spør en lege. Eller kanskje andre her vet?

Folk blir også gravide ved å hoppe av i svingen, selv da har en og annen svømmer funnet veien.

Anonym poster: f3ffe3d881cc29857750252268ff608d

Hvis du er redd for dette, jeg vet ærlig talt ikke om det har noe å si, men du kan jo prøve et par triks bare for sikkerhetsskyld. Jeg vet ikke hvordan dere gjør det, men han stopper vel ikke med en gang han har kommet? Hvis han fortsatt jukker (hehe, sorry) endel etterpå, så vil han jo dytte de oppover uansett. Og så kan du jo ligge med rompa høyt 20 min etterpå slik at de renner riktige veien bare for sikkerhetsskyld. Evt hvis han greier kan dere jo kjøre en runde til uten at han trekker seg ut imellom, da får han hvertfall gitt de første svømmerne et skikkelig puff på veien (det gjorde vi første gang og da gikk det på aller første forsøk). Sorry for alle detaljer...

Anonym poster: 889d2952eb7c1e101e32cf8293b20685

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...