Gå til innhold

Dere som kjenner etter inni skjeden(eller hvordan det skrives..)

Anbefalte innlegg

Er det store forandringer inni? Jeg tør ikke kjenne etter, for veggene er på en måte kollapset oppi der nå. Er det ekkelt/vondt å støte på livmortappen?

Uff, er vel kanskje veldig private spørsmål jeg stiller nå, men blir takknemlig for svar:)

Fortsetter under...

Jeg lurer litt på det samme. Hva kjenner dere etter? Hva kan en kjenne?

Jeg er 6 gangs, men har aldri prøvd :P Rett og slett fordi jeg ikke har tenkt så langt...

Men kanskje jeg skal prøve for en gangs skyld?

Jeg prøvde det sist svangerskap bare for å kjenne om det var noen forandringer, og muligens litt desperat :P vel...jeg kjente noe jeg trodde var et hull som i åpning, ble redd og turte ikke kjenne mer. Var på kontroll noen dager etter og det var dårlig med åpning, så hva jeg kjente aner jeg ikke, men det var som en hard "ring" med hull i! He he, trodde aldri jeg skulle fortelle det til noen!

Det er veldig håvent og mykt oppi der hos meg. Er ikke vondt å kjenne etter. Så lenge du ikke begynner å strippe deg selv da, det lar jeg være til jordmødrene. MEn er jo min kropp, jeg må kjenne hvordan det står til :)

Hos meg er det også veldig hovent og mykt. Jeg rekker egentlig ikke frem oppi der, men klarte det såvidt forrige dagen da jeg virkelig gikk inn for å være sprek nok. Da kjente jeg en helt myk ring som jeg fikk den lengste fingeren 1-2 cm inn i. Hadde fått inn 2 fingre men hadde ingen som var lange nok :P. Da kjente jeg hvertfall hodet til babyen. Men det var ikke vondt eller ubehagelig å kjenne etter synes jeg..

Annonse

Tusen takk for svarene :) Denne gangen har jeg lyst å kjenne etter, men venter til mannen er kommet hjem fra jobb da, så ikke jeg forstyrrer noe oppi der som setter i gang fødselen :D Så venter en uke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...