Gå til innhold

Hvor tidlig etter innsett har dere med positive tester merket symptomer på graviditet?

Anbefalte innlegg

Vet at også disse vaginaltablettene kan gi symptomer på graviditet, men bare kjekt å høre deres erfaringer:)

Kjenner mye skjer med kroppen nå, og mye kan nok tillegges bivirkningene av medisinen, men begynner så smått å tenke om noen kaaaaaan være tegn på at egget faktisk har festet seg.. *ønsketenkning* :)

Anonym poster: 4f76a65b046f55305b9ea60f5071b8a7

Fortsetter under...

Har vært gravid to ganger, født ett barn, og for meg var det umulig å kjenne forskjell på medisiner og graviditet. Sønnen min kom naturlig, og min erfaring er at ekte svangerskapssymptomer sjeldent dukker opp før nærmere IKM. Mesteparten av det du føler skyldes medikamentene, desverre. :)

Jeg har hatt to misykka forsøk og er nå i 3. trimester etter det siste forsøket. For meg var det ingen forskjell. Eller, faktisk tror jeg kanskje det var mindre symptomer den gangen det endelig gikk! Så det er fryktelig vanskelig å vite på forhånd...

6 dager etter innsett begynte livmora å jobbe veldig..

Men trodde først det var kroppen som prøvde å få ut restene fra crinonen... :P

Dette minner om meg for en del dager siden... HAdde 3 dager på rad hvor jeg våknet om morgen pga livmora jobbet noe sinnsykt.. trodde nesten den skulle vrenge seg inni der. Er så spent har testdag om et par dager.

Men etter spray og sprøyter, ble jeg dårlig da jeg begynte med crinonen.

de første 3 dagene ble jeg kvalm, svimmel osv av det...

Er, og har hele tiden, vært verst etter at jeg har vært i fysisk aktivitet, da joblivmora så det gjør vondt...

Annonse

De fleste har ikke høye nok hcg verdier i kropppen før ca uke 5-6. Det vil si man merker ikke stort til graviditetssymptomer i uke 4 da hcg verdier er lave i starten av graviditeten. Det vil si de fleste kan ikke merke noen forskjell, men det kan også være individuelle forskjeller.

Har vært gravid to ganger etter IVF forsøk. Har i tillegg til disse to forsøkene vært gjennom seks negative forsøk, dvs åtte forsøk. Det har ikke vært noen forskjell på hvordan kroppen har reagert/oppført seg. Har trodd/kjentes ut som jeg var gravid alle gangene da Crinone tilskudd og Ovitrelle gir samme symptomer som graviditet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...