Gå til innhold

Ammekjole til jul.. !!

Anbefalte innlegg

Noen som har tips? Har IKKE lyst å bruke en vanlig halterneck, nei. Vi er MANGE på julekvelden,og jeg vil ha mulighet til å være en del av kvelden uten å måtte dra med meg puppa inn i et annet rom for å amme.. Og jeg finne INGEN fine kjoler. MÅ man se kjerring ut når man ammer??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989235-ammekjole-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en på HM :) de har den i svart og grønn:) Har lagt den i føde baggen. Er vel egentlig en gravid/ amme kjole.Tenkte å bruke den den første tiden etter fødselen.går jo annt å ha i jula.. piffe opp med smyker/ skjerf:)ellers kan du jo se i ammebutikken.no :)

Jeg har kjøpt en på HM :) de har den i svart og grønn:) Har lagt den i føde baggen. Er vel egentlig en gravid/ amme kjole.Tenkte å bruke den den første tiden etter fødselen.går jo annt å ha i jula.. piffe opp med smyker/ skjerf:)ellers kan du jo se i ammebutikken.no :)

Har den samme! Den er kjempefin og kan kombineres med det meste! :)

Annonse

Samu: Spent på hvem du feirer jul med, om ikke engang familien din klarer å se at du ammer barnet ditt? Nei vet du hva, det ser jeg på som det mest naturlige i verden. Og det er som sagt kun familie. Mange, men kun familie. :-)

Sitter forsåvidt ikke midt i ribbemiddagen å drar frem puppen, men kvelden er lang, og med en mnd gammel bebis, så ser jeg for meg endel amming, og jeg vil derfor ha en enkel kjole, som gjør det lettvindt! Der jeg ikke trenger å dra frem HELE PUPPEN(!!!)hehe, men diskre kan sitte sammen med familien å nyte kvelden, men også være mamma, MEN.. Og se fin ut!? Og det er det jeg syns er vanskelig med disse kjolene. De ser så "bæs-mor" ut! Men begge de dere har foreslått går faktisk ann altså, så absolutt! :-)

Blir nok en tur til HM for å prøve i morgen. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...