Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde med baby, og han våknet med en gang vi kom inn døra til legen. Så først måtte jeg amme han, så tok legen og hilste på han og holdt han litt, før resepsjonisten overtok han mens jeg ble undersøkt.

Men må tilføye at jeg har et veldig godt forhold til både legen og resepsjonisten :)

Har alle GU på 6 uker kontrollen?

Jeg har vært på to seks ukers kontroller, og har aldri blitt undersøkt, legen sa at det ikke var nødvendig hvis man ikke har plager. Kan også nevnes at jeg sydde bare to små sting.

Jeg har vært på to seks ukers kontroller, og har aldri blitt undersøkt, legen sa at det ikke var nødvendig hvis man ikke har plager. Kan også nevnes at jeg sydde bare to små sting.

Nei, det er ikke rutine med GU på 6 ukers kontroll lenger.

Jeg hadde ikke etter fødsel nr 1, til tross for klipping og en del sting(med påfølgende ubehag).

Etter fødsel nr 2 hadde jeg, men det var fordi det var på tide med ny celleprøve.

Nei, det er ikke rutine med GU på 6 ukers kontroll lenger.

Jeg hadde ikke etter fødsel nr 1, til tross for klipping og en del sting(med påfølgende ubehag).

Etter fødsel nr 2 hadde jeg, men det var fordi det var på tide med ny celleprøve.

Ok, takk for svar :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...