Gå til innhold

Mon tro om det blir noen farsdags barn i dag da :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ligger her og lurer... Skikkelige menssmerter som river i et "belte" nederst i magen og kommer i tak. Men jeg syns de varer litt lenge... Kanskje det går over i ordentlige rier etter hvert?? Eller? 38+4 og har gått med kynnere (vonde) over lang tid i over en uke. Ikke meg imot å føde i dag.

Fikk ett par skikkelige vonde tak idag tidlig, og informerer mannen om at nå tror jeg det skjer noe ( har 2 styrtfødsler bak meg) hiver fram klærne til ungene ( sykehuset er mellom oss og besteforeldre, så planen er at de skal plukke dem opp der ) og kler på meg og tar en tannpuss... Men hvor blir neste tak av??? Det kom aldri. . Så da ble det stille og rolig igjen.. Num 3 er så sinnsykt en luring ;)

Har menstermin idag og ul på onsdag og ligger i senga med skikkelig menssmerter og tak i ryggen, mn dt er langt fra første gang.. Har gått sånn i hele helga så tror dessverre ikke at dt skjer noe enda.. :/ vi får ta en omgang sengekos litt senere idag igjen å se om dt hjelper ;) hehe

Annonse

Har menstermin idag og ul på onsdag og ligger i senga med skikkelig menssmerter og tak i ryggen, mn dt er langt fra første gang.. Har gått sånn i hele helga så tror dessverre ikke at dt skjer noe enda.. :/ vi får ta en omgang sengekos litt senere idag igjen å se om dt hjelper ;) hehe

Kanskje en tur kan hjelpe på?:)

Kanskje en tur kan hjelpe på?:)

Kanskje dt, akkurat nå føler jeg for å prøve dt meste ;) og litt friskluft skader jo ingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...