Gå til innhold

Dere som vannet gikk på i senga/sofaen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Åå, høres sikkert helt dum ut her nå. Men jeg har SÅ lusst å oppleve at vannet går, ser jo ikke for meg det Hollywood splashet. Men bare den følelsen man får av å kjenne det og vite NÅ er definitivt fødsel i gang. Selv om kanskje ikke rier kommer med det samme da :)

Jeg lå hjemme i sengen på siden da vannet gikk sist gang. Skikkelig merkelig opplevelse. Merket/hørte en kneppelyd, og så fosset det ut.

Er litt "redd" for tredje fødsel nå, siden jeg begge gangene har vært fra null til full fødsel straks vannet har gått. Jordmor har bedt meg forberede meg mentalt på en eventuell hjemmefødsel. Det er skrekken, iiiik..

Annonse

Jeg lå hjemme i sengen på siden da vannet gikk sist gang. Skikkelig merkelig opplevelse. Merket/hørte en kneppelyd, og så fosset det ut.

Er litt "redd" for tredje fødsel nå, siden jeg begge gangene har vært fra null til full fødsel straks vannet har gått. Jordmor har bedt meg forberede meg mentalt på en eventuell hjemmefødsel. Det er skrekken, iiiik..

Samme her, så er livredd for at vannet går før jeg når sykehuset!

Jeg satt i en stol på Oslo Nye Teater, området balkong da vannet mitt gikk med nummer 1, det føltes litt sånn filmaktig, midt under sluttapplausen! Taxi til Ahus,men ble sendt hjem da riene først startet 4 timer senere. Veldig spent på hvordan fødselen med termin om 7 dager vil starte! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...