Gå til innhold

Vi som venter barn for første gang - NY 2012 ;)

Anbefalte innlegg

Gravid for første gang etter prøverør.

23år

Gift

Jobber begge 2

Bor i Stavanger

Er 10+4 på vei:)

Har symptomer:

Svangerskapskløe

Strekninger i livmor område

Tisser ofte

Kvalm

Trøtt hele tiden

50% sykemeldt

Fortsetter under...

Venter mitt første og mannen min sitt tredje barn.

Jeg er 26 år og har 50% stilling i firma som jeg eier sammen med mannen min.

Bor i Vestfold

I følge utregninger jeg har gjort selv er jeg 5+6 og har termin 21 jul.

Gravid sympomer:

Kvalm

Ingen matlyst

trøtt

emosjonell til de grader...

ømme bryster

Endret av KunstnerMamma

Vi venter våres første barn :)

Jeg er 24 år og kjæresten min er 30 år.

Vi bor i Oslo

Jeg er 5+4 dager og termin 24 juli

Gravid symptomer:

- kvalme i uke 4, ingenting nå i uke 5

- stuptrøtt

- hodepine

- ømmebryster er vingende mest på natten og morgningen

- murringer/stikking kommer på nattan

.

Dette er en spennende tid !! :-D Vi gleder oss kjempe masse til å dele nyheten med kommende besteforeldre, venner og bekjente. Håper vi klarer og vente til uke 12. Er 10+0 idag.. å synes tiden går alt for sakte!! Har bestilt tidlig UL 19 des . så gleder oss til å se den lille da!! mange bekymringer altså!! Lever spiren? er den frisk? uff ja... mange tanker som førstegangs. Leser alt for mye om SA og MA....

Prøver og tenke positive tanker :-) Hvordan skal dere fortelle det til familien? og når? ;-)

Ha en fin kveld!

Dette er en spennende tid !! :-D Vi gleder oss kjempe masse til å dele nyheten med kommende besteforeldre, venner og bekjente. Håper vi klarer og vente til uke 12. Er 10+0 idag.. å synes tiden går alt for sakte!! Har bestilt tidlig UL 19 des . så gleder oss til å se den lille da!! mange bekymringer altså!! Lever spiren? er den frisk? uff ja... mange tanker som førstegangs. Leser alt for mye om SA og MA....

Prøver og tenke positive tanker :-) Hvordan skal dere fortelle det til familien? og når? ;-)

Ha en fin kveld!

Vi har fortalt det til mine foreldre og søsken! Klarte ikke å vente:) de spurte hva jeg ønsket meg til jul, og da svarte jeg barnevogn:) hehe.. hadde ikke lagt noen plan om hvordan vi skulle fortelle det, så syntes det falt naturlig da:) skjønner hva du mener mtp sa/ma, er noe jeg også bekymrer meg for! Men det går bra for de aller fleste! :)

hei. vi har fortalt det til mine foreldre og søsken. er bare 6+3 idag. så sa det veldig tidlig. men det fallt seg naturlig.. venter et par uker med å fortelle til svigers... kansje uke 8 eller noe.. kanskje litt urettferdig? men vil jo ikke fortelle alle enda.. hm.. håper vi klarer å holde oss til uke 8 eller 9 med resten av familien...

leser også alt for mye om sa/ma. man blir jo bare skremt! virker som om dette er så vanlig, at man neste må regne me at det skjer... ekkelt!

Annonse

Hei! Jeg er 26år og kjæresten er 28år. Jeg er 11+4 idag og har termin 15.juni 2013 :)

Er sykmeldt for øyeblikket, men skal til lege idag. Så får vi se hva vi finner ut av. Er utrolig trøtt, slapp og sliten. Bare å legge klær inn i klesskapet blir jeg utmattet av. Plaget med litt kvalme, men ingen oppkast. Hodepine/tung i hode, ømme bryst og dårlig matlyst.. KJEMPEGØY! :/

Når 3 mnd om 3 dager, så det blir deilig! Håper bare forma bedrer seg etter det. Vil jo kose meg med juleforberedelser <3

Vi har fortalt det til veldig mange! Siden jeg har vært så dårlig..

• 3 uker senere...

Masse lykke til videre, jenter. Æ va ikke så heldig min første gang likevel.. :'(

å nei, :( det var trist å høre. Håper virkelig rekkehuset blir fylt med småbarn snart. Plutselig så sitte spiren.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...