Gå til innhold

Mye vondter og kynnere i natt!...

Anbefalte innlegg

Så er det så typisk at når man står opp så forsvinner alt! 3 dager til termin nå...med usikker uke foran meg, stripping i morgen, nytt vendingsforsøk +igangsettelse onsdag dersom moden , om ikke ks torsdag....hadde vært så deilig om ting bare hadde startet opp selv nå OG snuppa la seg ned og kommet ut "av seg selv" :) men neeeida bare noen små kynnere nå så tyder på falsk alarm -igjen! Må slutte å håpe hver gang jeg kjenner noe altså :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989151-mye-vondter-og-kynnere-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye vondter og kynnere som ikke vil slippe taket i natt jeg å. Termin på torsdag. Akkurat som mageknip som aldri slipper taket...Håper bare på topper som kan få dette over i rier;)

Men skjønner at du må være enda mer spent ... med denne uken foran deg. Krysser fingrene for at hun snur seg og fødselen starter hos deg:)

Tror det må ha vært en trollnatt eller noe. Jeg har sovet dårlig pga ryggen. Jeg har drømt at det jeg har hatt rier. Til og fra.

Etter ryggsmertene nå å dømme har jeg kanskje hatt noe i søvne. Våknet kl 6 og hadde vonde tak hvert 20 min før jeg sovner helt vrak...

Må være noe i lufta tror jeg ;)

Annonse

Rart vi skal ha så mye vondter og ikke noe skjer!!(vel rart er det ikke akkurat, jobben må forberede seg på vannmelonen som skal ut av drua) men med førstemann hadde jeg det ikke slik etter hva jeg husker, der var det rolig helt fram til ks på termin.... Blir spennende å de hvem av oss som kommer i gang først da:D

Hehe, førstemann! :) Jeg har lagt fødsel på hylla jeg. Og pøser på med paracet så fort det går ut... Regner med det ikke er farlig...

Skal til gyn i morra å ta ul for å sjekke leie til baby. Og da skal jeg be dem sjekke modning. Jeg vil ikke be min lege om å gjøre det og JM går jeg ikke til...

Ligger baby i sete må jeg og be om ks. Tør ikke setefødsel. Jeg har en følelse av at hode er opp igjen nå...

Hehe, førstemann! :) Jeg har lagt fødsel på hylla jeg. Og pøser på med paracet så fort det går ut... Regner med det ikke er farlig...

Skal til gyn i morra å ta ul for å sjekke leie til baby. Og da skal jeg be dem sjekke modning. Jeg vil ikke be min lege om å gjøre det og JM går jeg ikke til...

Ligger baby i sete må jeg og be om ks. Tør ikke setefødsel. Jeg har en følelse av at hode er opp igjen nå...

krysser fingrene for at hodet ligger riktig vei. Spennande!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...