Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 11.11? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i dag! Så langt har ingen tegn meldt seg, men dagen er ennå lang ;-)

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag over termin, men smiler enda ;) Ingen tegn på noe heller egentlig, men det var det heller ikke med første som kom 4 dager over.

Skrevet

Hadde ikke noen tegn sist jeg heller, gikk en dag over termin da :) Så det finnes håp! He he..

Skrevet

5 dager over termin nå! Begynner å merkes, men håper på action idag :)

Skrevet

Termin om 4 dager. Fått time til igangsetting om ikke ting skjer før... Pga tidligere styrtfødsel.. Har mange tegn men er jo 3 gangs og kjente aldri tegn med de to første før det virkelig satte inn. Med første ri til fødselen var over gikk det 55 min. Denne gang har jeg alt vært innom føden 2 ganger med maserier.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

16dager:)

Men skal på sykehuset om 9!! :o

Skrevet

54 dager igjen.

3 uker til ny vekstestimering.

Skal tro om veslejenta melder sin ankomst i jula eller på nyåret.Spennende å se:)

Skrevet

Jeg har termin i dag! :) Men ennå 15 dager til ordinære termin. (Men jeg har aldri gått over min egen, men når baby ikke bidrar innenfra er det kanskje ikke så rart.) Blir morro å se da. Hvor lenge hxn vil være der inne.

Skrevet

3 dager igjen :) med masse tegn mn ingenting skjer.. :/

Skrevet

21 dager og fødeklar :)

Skrevet

Termin i dag, men babyen koser seg for godt i magen, hehe ;-)

Skal på sjekk i morgen pga diverse greier, og regner med at det blir satt en dato for igangsettelse da. Bør helst ikke gå over termin pga helsa mi.

Skrevet

<p>5 dager på overtid. Syns den lille kan melde sin ankomst nå altså. Jeg er utrolig klar!!

Skrevet

1 uke!

Men kan gjerne starte idag for min del ;)

Skrevet

40 tror jeg, men satser på fødsel et par uker før:)

Skrevet

16 dager igjen...håper hun vil komme før.

Skrevet

15 dager igjen. Kjenner det blir en lang ventetid nå på slutten da jeg er kjempeutålmodig og lei :P

Skrevet

19 dager :) bynt å få en del tak i mage å rygg, Mn regner med jeg ska plages med d en Go stund før d skjer nå. Sånn var d med 1mann :/

Skrevet

12 dager og superklar. Har gått med kynnere/smårier (vonde!) av og på den siste uka, men det dabber alltid av etter 5-6 timer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...