Gå til innhold

Ang UVI og nyrebekkenbetennelse.

Anbefalte innlegg

Hva behandling gjøres sånn på slutten? Terminen min er i dag. Men har så veldig verking midt på ryggen. Har sovet kun 4 timer i natt pga det.

Hadde 3+ blod i urin sist mandag, men jeg glemte å ringe legen for å høre resultatet av dyrkingen før helga. Burde jeg høre om legevakten kan sjekke urin? Kan de stadfeste evnt nytebekkenbetennelse kun ved å gi urinprøve?

Jeg har ingen andre symptomer. Men lurer fælt på hva som skjer hvis jeg skulle ha nyrebekkenbetennelse. :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143989148-ang-uvi-og-nyrebekkenbetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff hørtes ikke ut som en ønske situasjon å være i :( vet desverre ikke hvordan behandling man får på slutten. Det er vel ikke bra å være syk under en fødsel, kanskje det blir keisersnitt? du kunne jo ringt føden og hørt?

jeg fikk nyrebekkenbetennelse sist sv.skap, men det var i uke 13-15, ble likevel lagt inn på sykehus for opservasjon. På isolat faktisk :P så jeg ikke skulle bli smittet mer =/ fikk antibiotika, smertestillende og væske intravenøst..

jeg reiste bare på legevakta i forkant.. lå hjemme med 40+/- i feber, vondt når jeg tisset, vondt i nyrene og helt slått ut.. fikk ut noen dråper hos legevakta og det holdt. legen ringte rett inn på sykehuset og sa til meg at samboer fikk kjøre meg rett dit, han sa det var nyrebekkenbetennelse og mulig nyrestein, noe det heldigvis ikke var.

masse god bedring og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...