Gå til innhold

Hmmm, går det ann å bli gravid med hormonspiral??

Anbefalte innlegg

Har en ekkel følelse av at noe ikke er helt som det skal. Har hatt hormonspiral siden mars. Fikk regelmessig (liten) mens rundt i sommer. Men i oktober kom den ikke når den skulle, kom pittelitt blødning ca en uke etter den skulle sammen med mye mensmurringer som jeg har enda. Minner myyye om de murringene en har tidlig i en graviditet. Har andre symptomer som veldig trøtt og får lett vondt i halebenet(bekkenområdet) igjen. Hadde bekkenløsning fra uke 13 i forrige svangerskap. Men så leser jeg på nett at 1/1000 blir gravid med hormonspiral så det kan jo ikke være tilfelle. Noen som har erfaringer med dette, har vært gjennom det samme. Kanskje er det bare bivirkninger av hormonspiralen som kommer nå?

Fortsetter under...

Kan dessverre bekrefte at det er mulig å bli gravid med hormonspiral :( Jobber b la med gyn-pasienter og vi får av og til inn kvinner som har blitt gravide på tross av hormonspiral. Vil nok råde deg til å ta en test så fort som mulig ja.

Hehe, ja kjenner disse bivirkningene som er begynt å komme nå plutselig kan skremme meg litt. Men det får bare være, jeg syns det er ganske greit å slippe å tenke på å ta p-piller. Men er rart hvor "like" bivirkningene er på en tidlig graviditet! Litt ekkelt til tider, men nå vet jeg jo hva det er så da er det greit :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...