Gå til innhold

Noen som har testa ut Fødselpizzan??:p

Anbefalte innlegg

Har nå fulgt fødselpizza oppskriften, med bla 5fedd med hvitløk og muskatt og mye chillipulver... Her skal alt testes ut:p

Spist grøt dynket i kanel tidligere idag.. Å så prøve med litt sengekos senere...

Man blir smådesperat når det nærmer seg termin:p

Flere som har testet ut noen kjærringråd for å få fortgang i prosessen??:P

Fortsetter under...

Med førstemann var det sterk mat og deretter sengemoro som starta det. Med andremann gikk vannet etter et herjeøkt med storesøstra på gulvet, det teller vel som å gå i trapper eller vaske vinduer. Mye bøy og tøy hehehe. Denne gangen har jeg ikke testa så mye, men sterk mat funka iallefall ikke :/ Er 4 dager over nå. Drev med gulvlek ista og fikk litt vondter som ga seg, så skal gjøre så godt jeg kan med det imårra også og krøsse alt je har utenom beina hihihi

spiste sterk mat forrige helg (38+) endte da opp med en natt med masserier og oppkast... Tørs jeg ikke å prøve igjen..! :P

Har hele denne uken hatt mange kynnere, som både blir sterkere og varer lengre + masse murring og stikking, så håper det skjer noe snart :)

er i uke 39+2 nå :)

Hvis det jeg tester ut ikveld ikke funker, blir det bøy & tøy imorgen..:P

Må jo teste ut litt forskjellige metoder..:)

Uff syns synn på deg som må gå over... man er jo så innstillt på at dem skal komme rundt termin, ventetiden er virkelig lang nå på sluttn!

Huff ja det er skikkelig irriterende å gå over, særlig siden det er tredje, jeg er aleine og man forventer at det skal gå fort og fint :) Men de kommer heldigvis til slutt (sa hun for å trøste seg selv)

Annonse

For 5 dager siden var jeg innom føden med maserier og 1 cm åpning, ble strippet . På kvelden spiste jeg en hel annanas og en omgang i senga, har fortsatt slik annen hver kveld nå.håper det kan ha gjort litt nytte for seg..? Men igår orket ikke mannen stille opp.. stakkar . Prøver på nytt ikveld;)

Har prøvd sex, kanel i store mengder og sterk mat. Null effekt... Stresser ikke så mye enda. Termin er i dag, men pga helsa mi bør jeg ikke gå over, og i tillegg bør fødslen starte av seg selv pga seteleie. Jeg fortsetter derfor med litt sex, kanel og sterk mat (hyggelige ting, det!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...